PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBank dzwoni z prośbą o update appa

Bank dzwoni z prośbą o update appa

Wiadomości 28.05.2013 (09:36)
Bankowość mobilna

Jedną z najlepszych bankowych aplikacji mobilnych dla urządzeń z IOS jest bez wątpienia ta z Banku Millennium. Nie dość, że zawiera wszystkie potrzebne funkcjonalności i wzorcowe usability, to jeszcze jest regularnie aktualizowana.

Najnowsza aktualizacja Banku Millennium nie dodała, świetnej już zresztą aplikacji, nowych funkcjonalności. Była to zwykła optymalizacja kodu, aby ulepszyć stabilność i wydajność. Być może dlatego tak bardzo ociągałem się z jej zainstalowaniem.

Wydana w kwietniu poprawka dla aplikacji na iPhonea i iPada cały czas czekała na kliknięcie „update” i prawdopodobnie czekałaby nadal, gdyby nie telefon z banku. Konsultanci Millennium obdzwaniali klientów, aby zasugerować zaktualizowanie aplikacji do najnowszej wersji.

Wybór pozostaje oczywiście po stronie klienta, ale, jak się okazało w rozmowie telefonicznej, brak aktualizacji do nowszej wersji wymusi po 1 czerwca konieczność ponownej autoryzacji aplikacji na każdym urządzeniu.

Autoryzacja jest konieczna, aby korzystać z aplikacji na swoich urządzeniach. Po dokonaniu autoryzacji odbywa się to bez konieczności każdorazowego logowania się do banku za pomocą loginu, hasła i numerów weryfikacyjnych z dowodu osobistego lub pesel.

Użytkownik aplikacji mobilnej Millennium w trakcie autoryzacji definiuje samodzielnie 4-cyfrowy kod PIN, za pomocą którego może później logować się z poziomu aplikacji do rachunku. To fantastyczne rozwiązanie i żałuję, że inne banki w swoich aplikacjach mobilnych nie naśladują Millennium, wymagając cały czas pełnego logowania, zupełnie jak przez stronę www.

Rozwiązanie które przyjął Millennium, pozwala dostać się do rachunku w dosłownie kilka sekund. Operacje zatwierdza się za pomocą innego, 6-cyfrowego kodu PIN, który użytkownik również definiuje samodzielnie. Całość sprawia, że wykonanie przelewu albo innej podobnej operacji w aplikacji mobilnej Millennium to czysta przyjemność, która zajmuje kilkanaście sekund.

Bank pokazał też profesjonalizm, jeżeli chodzi o obsługę aplikacji. Telefon od banku, w którym żywy człowiek informuje, że potrzebna jest aktualizacja, pokazuje, że bankowość mobilna w Millennium traktowana jest bardzo serio. Takiego podejścia użytkownicy smartfonów i tabletów oczekują od wszystkich banków, ponieważ urządzenia mobilne są już w tej chwili równoprawnym kanałem dostępu do bankowości.

Niestety, większość konkurencyjnych banków w ogóle nie posiada swoich aplikacji mobilnych, a pozostałe, poza kilkoma chlubnymi wyjątkami, są zwykłą kalką internetowego systemu transakcyjnego. W przypadku Millennium pierwsza aplikacja oryginalnie została stworzona na potrzeby macierzystego portugalskiego banku ponad 3 lata temu. Obecna wersja, dostępna również dla polskich klientów, jest trzecią generacją i nadal powinna stanowić wzór dla rodzimych rozwiązań.

2013-05-28
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska ponownie na liście Diversity IN Check
29.05.2023 (15:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska ponownie na liście Diversity IN Check

Santander Bank Polska już po raz trzeci znalazł się na liście Diversity IN Check. Jest to zestawienie polskich …

a 0 Spotkania wideo ze specjalistą hipotecznym już w Moim ING
29.05.2023 (14:59) – informacja prasowa

Spotkania wideo ze specjalistą hipotecznym już w Moim ING

ING Bank Śląski rozszerzył sposoby umawiania się na spotkania wideo ze specjalistami hipotecznymi. Od teraz klienci …

a 0 VeloLokata na dni. Im więcej dni, tym więcej korzyści
29.05.2023 (14:54) – informacja prasowa

VeloLokata na dni. Im więcej dni, tym więcej korzyści

Polacy poszukują elastycznych rozwiązań, które pomagają im oszczędzać, jak i kiedy chcą. Dlatego VeloBank …

a 0 Provident po raz trzeci wśród pracodawców działających na rzecz włączania i różnorodności
26.05.2023 (12:57) – informacja prasowa

Provident po raz trzeci wśród pracodawców działających na rzecz włączania i różnorodności

Zakończył się Miesiąc Różnorodności koordynowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Podczas konferencji …

a 0 Generali odświeża ofertę ubezpieczeń
26.05.2023 (12:56) – informacja prasowa

Generali odświeża ofertę ubezpieczeń

Generali wprowadziło zmiany w ubezpieczeniach domów i mieszkań, podróżnym, oraz komunikacyjnym. Klienci mogą liczyć …

a 0 Heal Pro: nowa agencja public affairs wchodzi na rynek
26.05.2023 (12:51) – informacja prasowa

Heal Pro: nowa agencja public affairs wchodzi na rynek

Mikołaj Wójcik i Maciej Szczepaniuk, od trzech lat odpowiedzialni za public affairs w Provident Polska, odchodzą z …

PRNews.pl

Zobacz również

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Gratka dla fanów komiksu. Fintech Cinkciarz.pl we…

Pracownicy banków na wyginięciu. Już niedługo nie będą potrzebni

Pracownicy banków na wyginięciu. Już niedługo nie będą potrzebni

Coraz mniej placówek bankowych, realizowanie transakcji finansowych…

Nowy prezes Związku Banków Polskich: Kancelarie frankowe idą po bandzie, liczne klauzule abuzywne w umowach z klientami

Nowy prezes Związku Banków Polskich: Kancelarie frankowe idą po bandzie, liczne klauzule abuzywne w umowach z klientami

Niezwykle szybko rozwijający się w Polsce rynek…

Jeden z banków uruchamia sklep internetowy. Kupisz tam miód i pompę ciepła

Jeden z banków uruchamia sklep internetowy. Kupisz tam miód i pompę ciepła

Bank powstały na kanwie Getin Noble Banku…

Getin i wpisy do BIK. Pierwsi klienci otrzymali pozytywne odpowiedzi na reklamacje

Getin i wpisy do BIK. Pierwsi klienci otrzymali pozytywne odpowiedzi na reklamacje

Pisaliśmy na łamach Bankier.pl o sytuacji kredytobiorców Getin…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Taki:

W sumie jedyna niesprawiedliwość to wcześniejsza emerytura o 5 lat. I to gdy …

pon, 29 maj 2023 (14:39) • Kobiety w zarządach banków. Kim są? Pokazujemy ich historie

wiczkax:

to chyba właśnie im szybciej tym lepiej …

czw, 25 maj 2023 (10:11) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

wiczkax:

raczej z wadami to ciężko z tego co wiem to obligacje są nastawione …

czw, 25 maj 2023 (10:10) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Mamuk:

Tak, sama się zbieram do wykupu, ale jeszcze gromadzę troche oszczedności zanim to …

śr, 24 maj 2023 (10:10) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Mamuk:

Nie wiem czy w ogóle da się stracić, obligacje są nastawione na zysk …

śr, 24 maj 2023 (10:09) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców