Rozpoczęła się emisja nowej kampanii telewizyjnej banku, która dotyczy szerokiej oferty spersonalizowanych usług z opcją korzystnego przewalutowania zagranicznych transakcji na czele.
W przepełnionym blaskiem słońca urokami sportów wodnych, dalekimi podróżami i ciepłym nastrojem wakacyjnych wieczorów spocie Bank Millennium przekonuje, że jego aplikacja mobilna to nie tylko wygodna platforma do zarządzania codziennymi sprawami, ale też idealny kompan każdego wyjazdu. Aplikacja umożliwia płatności telefonem oraz BLIK, pozwala opłacić parking, przejazd autostradą, komunikacją miejską, kupić bilet do kina, doładować telefon na kartę sobie lub bliskiej osobie czy ubezpieczyć pojazd.
W aplikacji można wykupić ubezpieczenie turystyczne na zagraniczny wyjazd i korzystać z innowacyjnej opcji „Pomoc w podróży”, która w trudnej sytuacji ułatwia kontakt z ubezpieczycielem. Można w niej aktywować i dezaktywować Pakiet walutowy, czyli możliwość korzystnego przewalutowania transakcji zagranicznych. Klient z kartą płatniczą Millennium 360° oraz kartami kredytowymi wydanymi przez Bank Millennium ma dostęp do wszystkich walut świata po atrakcyjnych kursach organizacji płatniczych. W każdym miesiącu może wykonać transakcje walutowe do kwoty 1000 zł bez marży banku za przewalutowanie. Jeśli planuje większe zakupy, może też wykupić Pakiet walutowy, czyli dostęp na tych samych warunkach do nielimitowanych transakcji za 9,90 zł tygodniowo. Rozwiązania dostępne są dla wszystkich transakcji kartą w walucie obcej, nawet płatności internetowych czy wypłat gotówki z bankomatu. W aplikacji można też szybko założyć konto Millennium 360º za pomocą „selfie”.
– Nasza pasja to odkrywanie świata. Lubimy być na fali. Lubimy szybkość, swobodę, ale też poczucie bezpieczeństwa. W aplikacji mojego banku wszystko to mam pod ręką. Za granicą wygodnie płacę telefonem z korzystnym przewalutowaniem – mówi bohater reklamy. Aplikację Banku Millennium można sparować z zegarkiem Apple Watch, co ułatwia korzystanie z wielu usług bankowości elektronicznej z nadgarstka. Bezpośrednio w oprogramowaniu zainstalowanym na smartfonie klienci Banku Millennium mogą również skorzystać z szybkiej pomocy konsultanta przez live chat czy chat bota Milla, który dostępny jest 24/7. Rodziców ucieszy informacja, że Bank Millennium udostępnia również specjalną wersję swojej aplikacji dla dzieci 7-12 lat. Opiekunowie mogą mieć na oku finanse swoich pociech oraz wesprzeć dzieci dodatkowym kieszonkowym podczas wyjazdów na kolonie i obozy letnie.
Nowością w aplikacji Banku Millennium jest możliwość zakupu kodów doładowujących do serwisów z grami, oprogramowaniem, muzyką czy VOD. Największą popularnością cieszą się kody do Google Play, gier na PlayStation czy z dostępem do muzyki w ramach Spotify Premium. Aktualna oferta obejmuje kody do: Sony PSP, Xbox Game Pass Ultimate, Nintendo eShop Card, Google Play, Spotify Premium, CDA Premium, Audiobooki i E-booki z Empik Go, TVN Player, Twitch, Tidal, Xbox Game Pass PC, Minecraft Minecoins, Minecraft PC, The Settlers, kod podarunkowy Allegro, karta prezentowa w Empiku, Microsoft.
Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium