Bank Millennium uruchamia kampanię edukacyjną dla przedsiębiorców. Chce poszerzyć wiedzę osób, które prowadzą lub zamierzają otworzyć własną działalność gospodarczą. W ramach akcji „Mój Mały Wielki Biznes” zaplanowano serię edukacyjnych podcastów, radiowych konkursów z nagrodami oraz szereg działań z udziałem influencerów w social mediach.
W Polsce obecnie działa niemal 3 mln jednoosobowych działalności gospodarczych. Z miesiąca na miesiąc liczba ta rośnie. Polacy otwierają średnio 23 tysiące nowych jednoosobowych firm miesięcznie. Blisko 80% nowo startujących przedsiębiorstw na rynku to właśnie JDG. Kampania pod hasłem „Mój Mały Wielki Biznes” skierowana jest do mikroprzedsiębiorców oraz osób, które planują otworzyć własną firmę. Jej celem jest poszerzenie wiedzy z zakresu bankowości dla firm. Przyszli przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się jak otworzyć firmę przez internet i na co zwrócić uwagę na starcie w biznesie. Osoby, które już prowadzą działalność gospodarczą, mogą liczyć na dawkę wiedzy z zakresu usług bankowych (m.in. terminal płatniczy w telefonie czy możliwości finansowania). Bank Millennium rozwiewa również wątpliwości, dlaczego warto posiadać konto firmowe oraz jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z Konta Mój Biznes z kartą debetową Visa.
– Polscy przedsiębiorcy coraz częściej żyją w trybie online, a korzystanie z bankowości elektronicznej jest dla nich oczywiste jak woda w kranie. Zauważamy wzrost zainteresowania usługami online, które wcześniej nie były tak popularne, jak zdalne zakładanie konta firmowego czy rejestracja firmy w aplikacji bankowej. Stale rozwijamy paletę usług cyfrowych wspierających prowadzenie firmy i ważne jest dla nas, aby wszyscy przedsiębiorcy wiedzieli, jak mogą wygodnie z nich korzystać, oszczędzając swój czas – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, Kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.
Kampania „Mój Mały Wielki Biznes” wystartowała 1 września 2023 r.. W ramach działań realizowane są mi.in. konkursy, podcasty o charakterze edukacyjnym oraz działania w social mediach. Bank Millennium zdecydował się na współpracę z popularnymi twórcami z kategorii nie tylko biznes, ale również lifestyle. Za strategię komunikacji w tym planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Źródło: Bank Millennium