W piątek ruszyła emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium. W najnowszej kampanii bank promuje swoją bankowość mobilną.
Aplikacja mobilna Banku Millennium poza dostępem do rachunku i wykonywaniem podstawowych operacji umożliwia m.in. płatności zbliżeniowe telefonem, płatności BLIK, przelewy na numer telefonu. Zapewnia dostęp do wielu opcji pozabankowych (w tym zakup biletów parkingowych i na komunikację, wnioski o świadczenia rodzinne, zakup kodów do usług online). Jej użytkownicy mogą skorzystać również z programu zwrotów za zakupy w sklepach partnerów. Aplikację mobilną Banku Millennium można pobrać na telefony z systemem Android i iOS ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.
Konwencja nowego spotu nawiązuje do zwyczaju formułowania noworocznych postanowień. Na ekranie widzimy bohaterów, którzy podczas codziennych aktywności (płatność smartfonem, zakup biletów w aplikacji mobilnej banku itp.) wyznaczają sobie nowe cele, jakie zamierzają w najbliższym czasie zrealizować.
– W nowym roku będę bardziej eko, a ja bardziej fit. Dzięki zwrotom za zakupy mój portfel też będzie w lepszej formie. Będziemy spędzać więcej czasu z rodziną i z przyjaciółmi. Twoje cele, Twoje decyzje. Realizuj je z kontem Millennium 360° i innowacyjną apką.– przekonują bohaterowie telewizyjnej reklamy.
Spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale YouTube (www.youtube.com/watch?v=yy8yGTvFkgg) Banku Millennium. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom. Całości komunikacji dopełnią działania online.
Bank Millennium jest rówieśnikiem polskiego wolnego rynku i demokratycznych przemian ustrojowych. Powstał w 1989 roku. W listopadzie 2023 roku bank przekroczył próg 3 milionów aktywnych klientów detalicznych. Coraz większą popularnością cieszą się jego kanały zdalne. Z bankowości elektronicznej korzysta obecnie aż 2,66 mln użytkowników, a z aplikacji mobilnej ponad 2,4 mln.
Źródło: Bank Millennium