PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćNordea Bank PolskaBank Nordea obniża marże kredytów hipotecznych

Nordea Bank Polska

Bank Nordea obniża marże kredytów hipotecznych

Nordea Bank Polska 23.05.2011 (07:44)
Kredyty Nordea Bank Polska

Nordea Bank Polska przygotował dla swoich klientów promocję marży kredytu hipotecznego. Bank Nordea niezmiennie zajmuje wysoką pozycję na rynku pod względem sprzedaży kredytów hipotecznych. W piątek, 20 maja, Nordea wystartował z nową kampanią reklamową.

Nordea od ponad dwóch lat zajmuje wysokie pozycje w zestawieniach dotyczących udzielania kredytów hipotecznych, w 2009 roku bank był na trzeciej pozycji, a w 2010 na piątej. W I kwartale 2011 roku Nordea udzieliła ponad dwóch tysięcy kredytów hipotecznych o wartości 730 mln zł. Warto również podkreślić wysoką jakość portfela kredytowego w Nordea – po I kwartale 2011 stan kredytów nieregularnych banku wynosi mniej niż 1 procent.

Promocyjna marża wynosząca 0,8%, dla kredytów hipotecznych w PLN, w połączeniu z fachowym doradztwem w kredytowaniu inwestycji mieszkaniowych, to najważniejsze korzyści akcentowane w nowej kampanii kredytu hipotecznego, którą bank rozpocznie w piątek 20 maja. Celem kampanii jest nie tylko zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą kredytów mieszkaniowych Nordea, ale przede wszystkim zachęcenie ich do kontaktu z doradcą bankowym Nordea – zarówno w placówce bankowej, jak i za pośrednictwem Internetu.

Bank Nordea przygotował promocję, w której oferuje klientom wyjściową marżę w wysokości 0,8% dla kredytów hipotecznych w polskich złotych. Marża w takiej wysokości jest jedną z najniższych na rynku. Promocyjna marża będzie obowiązywać przez cały czas trwania kampanii, czyli od 20 maja do 30 czerwca 2011 roku.

Wiosennej kampanii kredytów hipotecznych towarzyszy nowoczesny spot reklamowy, przy produkcji którego wykorzystano około 100 różnych lamp i włączników. Spot podkreśla jak ważny jest wybór doradcy kredytowego, jako partnera godnego zaufania, który przeprowadzi klienta przez proces kredytowy wprost do jego wymarzonego domu.

Przekaz reklamowy skierowany jest do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu, oczekując jednocześnie ułatwień w przejściu przez procedury bankowe. – „Staraliśmy się nadać naszej kampanii odmienny styl niż emitowane obecnie standardowe spoty reklamowe konkurencji. W tej kategorii rzadko mówi się o roli doradcy w wyjaśnieniu obaw i zastrzeżeń osób zainteresowanych kredytem mieszkaniowym. Nasz koncept oparty jest właśnie na przekonaniu, że znacznym ułatwieniem dla nich jest kompetentny i życzliwy doradca, który potrafi wsłuchać się w ich pytania. Taki, który de facto „rozjaśni sytuację”, rozwieje wątpliwości i wskaże właściwe rozwiązanie.

Oprócz akcentowania profesjonalizmu naszych doradców stawiamy na konkurencyjną na rynku ofertę – kredyt mieszkaniowy z niską ratą i atrakcyjną marżą 0,8%. Nordea Bank należy do najdynamiczniejszych w tej kategorii produktów, a sprzedaż kredytów hipotecznych pozwoliła nam zająć w 2010 mocną pozycję w pierwszej piątce banków. Jesteśmy dobrze rozpoznawani przez mieszkańców dużych miast właśnie przez pryzmat tego produktu. Stąd dbałość o nienachalną stylistykę i lifestylowy ton reklamy, dopasowane do oczekiwań tego segmentu.” – mówi Sławomir Ronkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji, Nordea Bank Polska.

Kampania mediowa, z wykorzystaniem mediów ogólnopolskich rozpocznie się 20 maja 2011 roku. Spot pojawi się w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. Można go będzie również obejrzeć na kanale Nordea TV na YouTube.

Już tradycyjnie bank stawia nacisk na działania BTL. W witrynach placówek banku eksponowane będą wyklejki, a wewnątrz plakaty i ulotki. Dodatkowo reklamy można też będzie zobaczyć na ekranach bankomatów oraz na wyciągach.

W ramach kampanii bank zmodyfikuje internetowe narzędzia informacyjno-sprzedażowe: serwis www.nordea.pl oraz mikroserwis www.kredyt.nordea.pl. Rozpocznie się też kampania internetowa w wyszukiwarkach. Ponadto działania on-line obejmą również portale społecznościowe.

Kreację przygotowała agencja Hand Made, internetową – agencja Media Contacts. Za zakup mediów odpowiada MPG (media tradycyjne) oraz Media Contacts (Internet). Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. W spocie wystąpił związany z bankiem Nordea – ambasador marki Nordea – Tony Hyyryläinen, występujący wcześniej w programie „Europa da się lubić”. Reżyserem spotu jest Tomasz Nalewajek. Ze strony banku za produkcję odpowiada Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. W agencji Hand Made nad kampanią pracował zespół w składzie: Joanna Wierzbak, Miłosz Sroka, Karolina Piwowarczyk (kreacja), Katarzyna Mietniowska (koordynacja).

Źródło: Nordea Bank Polska

kredyty mieszkaniowe nordea 2011-05-23
Redakcja PRNews.pl
Tagi: kredyty mieszkaniowe nordea

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców