Bank Pocztowy wspólnie z MoneyGram uruchomił telewizyjną kampanię promującą możliwość przesyłania pieniędzy za granicę dzięki usłudze przekazów pieniężnych MoneyGram dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej.
Spot reklamowy do 30 czerwca br. emitowany jest w TVP Polonia (450 emisji 30- sekundowych spotów).
– Poza granicami naszego kraju przebywa ok. 2,5 mln Polaków, z czego wyjazd wielu z nich związany jest z podejmowaniem za granicą pracy zarobkowej. Z kolei w Polsce także pracuje wielu obcokrajowców, w tym obywateli Ukrainy, którzy zarobione tutaj pieniądze wysyłają swoim rodzinom. Bank Pocztowy, dzięki swojej dostępności, obsłuży Klientów w wygodny sposób zarówno w zakresie wysyłki, jak i odbioru przekazów pieniężnych – mówi Alicja Sierakowska, Dyrektor Departamentu Produktów Firmowych Banku Pocztowego.
Adaptacją video wykorzystanego w spocie na potrzeby kampanii Banku Pocztowego i MoneyGram odpowiedzialne było Studio Produkcyjne Orka. Za zakup mediów odpowiadała agencja Innova.
Dzięki uruchomieniu usługi wysyłek w sieci placówek Poczty Polskiej w lutym 2018 r. liczba lokalizacji, w których w Polsce dostępne są wysyłki międzynarodowych przekazów pieniężnych MoneyGram wzrosła z blisko 2400 do 7000 placówek.
W placówkach Poczty Polskiej można wysyłać pieniądze w gotówce. Odwiedzając placówkę można również przekazem MoneyGram, w ramach jednej transakcji, wysłać środki do ponad 200 krajów i terytoriów z konta w Banku Pocztowym.
Oferta w zakresie zagranicznych przekazów pieniężnych skierowana jest przede wszystkim do osób mieszkających w Polsce, posiadających bliskich za granicą oraz osób mieszkających za granicą i posiadających rodziny w Polsce.
Źródło: Bank Pocztowy