Kilka dni temu pisałem, że Bank Pocztowy przymierza się do wydania nowej karty affinity. Dziś wiadomo już, że będzie to plastik wydany z Caritasem.
W połowie marca Bank Pocztowy informował o tym, że przymierza się do wydania nowej karty affinity z „cenioną w kraju i za granicą organizacją charytatywną”. Nie podano wówczas szczegółów tego przedsięwzięcia. Dziś bank rozesłał do dziennikarzy zaproszenie na konferencję prasową, z którego wynika, że nowy plastik wydany zostanie we współpracy z Caritasem. Na karcie znajdzie się logo firmy Mastercard.
– Podczas konferencji przedstawimy cele i założenie nowego programu pomocowego UratujeCię.pl, będącego ogromnym przedsięwzięciem wykorzystującym dobrodziejstwo nowych technologii oraz zaangażowanie społeczności lokalnych. Wszystko po to, by nieść pomoc na co dzień, nawet przy tak prostej czynności, jak płacenie kartą za codzienne zakupy – czytamy w zaproszeniu.
Konferencja odbędzie się w przyszły piątek, więc wówczas poznamy szczegółowe informacje na temat nowego projektu.
Dobro przestało się opłacać. Banki wycofały z oferty karty affinity