Bank Zachodni WBK udostępnił dziś modyfikację swojej strony internetowej. Uproszczona wersja będzie wyświetlana sukcesywnie zwiększającej się grupie klientów, dzięki czemu możliwe będzie stopniowe wprowadzenie zmian oraz bieżące poznawanie opinii naszych klientów. Ma być jeszcze bardziej przejrzyście, łatwiej, wygodniej i szybciej. Stronę internetową Banku każdego miesiąca odwiedza średnio ponad 4 miliony użytkowników.
– Naszym celem było ułatwienie użytkownikom korzystania z serwisu, między innymi dzięki uproszczeniu sposobu wyszukiwania informacji oraz bardziej intuicyjnej nawigacji. – mówi Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor marketingu w Banku Zachodnim WBK – Dlatego też wybrane przekazy i funkcjonalności, których najczęściej poszukują klienci, zostały udostępnione już z poziomu strony głównej. Wprowadzane zmiany są nieznaczne, ale zdecydowanie uproszczą poszukiwanie informacji na stronie – dodaje.
Na stronie zmieniono wygląd okna logowania do systemów bankowości internetowej, natomiast w dolnej części strony głównej pojawił się nowy element – zielony pasek kontaktowy, który widoczny jest na wszystkich podstronach, w każdej części serwisu. Z paska jednym kliknięciem można przejść do składania wniosku o otworzenie najpopularniejszego rachunku banku, skontaktować się z infolinią, odszukać lokalizację oddziałów, bankomatów i wpłatomatów oraz przejść do sekcji umożliwiającej kontakt z bankiem. – Te cztery funkcjonalności to zestaw najczęściej poszukiwanych na naszej stronie elementów. Teraz są one widoczne w jednym miejscu na pasku i dostępne praktycznie z każdego miejsca strony. To ułatwienie dla większości naszych klientów, a także dla każdego nowego użytkownika strony. – wyjaśnia Iwona Błońska-Orzoł.
Na stronie głównej przedstawiono w dużo bardziej czytelny sposób informacje o najczęściej poszukiwanych przez klientów produktach. Pojawił się także formularz umożliwiający pozostawienie przez użytkownika zlecenia kontaktu telefonicznego w temacie produktu, którym jest zainteresowany.
Ułatwieniem dla użytkowników będzie także dostęp do wyszukiwarki, która zmieniła swoją lokalizację. Lepszą widoczność zyskały także ikony przekierowujące do kanałów social media banku. – Dziś modyfikacja strony internetowej, która ogranicza do minimum liczbę kliknięć potrzebnych do zrealizowania określonej aktywności staje się dla coraz bardziej wymagających użytkowników ważnym elementem oceny funkcjonalności serwisu. Co więcej, łatwy dostęp do kanałów social media, powoduje, że jesteśmy blisko naszych klientów i mogą się z nami kontaktować poprzez kanały, których sami najczęściej używają– mówi Iwona Błońska-Orzoł.