„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – razem z Tomkiem Jakubiakiem przekonują klienci i pracownicy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS w najnowszej reklamie zrzeszeniowej. Kampania wystartowała 1 lutego w ogólnopolskiej telewizji. Zrzeszenie BPS planuje intensywną obecność reklamową w 2024 roku, zarówno w telewizji, jak i innych kanałach.
– Zgodnie z naszą strategią, w komunikacji marketingowej cały czas podkreślamy, że Banki Spółdzielcze są blisko swoich klientów i każdy może w nich znaleźć dla siebie coś ciekawego. W najnowszej reklamie pokazujemy – dosłownie: my, pracownicy banków i nasi klienci – że łączy nas więcej niż nam się wydaje.
To nie tylko idea czy koncept kreatywny, ale nasza rzeczywistość. Dlatego zrezygnowaliśmy z aktorów, a do udziału w reklamie zaprosiliśmy naszych klientów i pracowników. Z perspektywy zakończonej realizacji potwierdziło się, że była to doskonała decyzja. Każdego zachęcam, żeby obejrzał krótkie wideo pokazujące atmosferę na planie i emocje uczestników przedsięwzięcia. Kto zobaczy ten materiał, będzie wiedział, jak prawdziwa jest nasza reklama – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.
Making of z nagrywania spotu dostępny jest TUTAJ |
W nagraniach reklamy oraz w sesji fotograficznej wzięło udział 26 pracowników i klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Najmłodszy uczestnik miał 18 lat, a najstarszy – 72 lata. Zostali wyłonieni spośród ponad 150 osób, które odpowiedziały na zaproszenie w mediach społecznościowych Zrzeszenia BPS. Dla większości osób była to pierwsza przygoda z tak dużą i profesjonalną produkcją filmową.
Najnowszy spot reklamowy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS to kontynuacja kampanii „Załatw to po sąsiedzku!”. Z historią opowiedzianą w poprzednich reklamach łączy go osoba ambasadora marki, Tomasza Jakubiaka, który pyta klientów i pracowników banków o różne sprawy z ich codziennego życia. Odkrywa w ten sposób nieoczywiste podobieństwa, rzeczy, które łączą bardzo różne z pozoru osoby. Podkreśla też znaczenie dobrych relacji sąsiedzkich. I, oczywiście, możliwość załatwiania swoich spraw finansowych w Banku Spółdzielczym, blisko domu, po sąsiedzku.
– Pierwsza w 2024 roku odsłona naszej kampanii ma charakter wizerunkowy. Zależy nam na uświadomieniu odbiorcom, że Banki Spółdzielcze są otwarte na każdego ze swojego sąsiedztwa. Niektórym wciąż się wydaje, że z usług naszych banków mogą korzystać tylko pewne wybrane grupy. Dlatego potrzebujemy takiego mocnego przekazu, w telewizji o dużym zasięgu i z odpowiednią intensywnością – dodaje Robert Szymański.
Spot można obejrzeć TUTAJ
Oprócz reklamy wizerunkowej, Zrzeszenie BPS planuje również wsparcie sprzedaży wybranych produktów. Zapowiadane są także wersje spotów dostosowane, dzięki użyciu sztucznej inteligencji, do potrzeb każdego z 307 Banków Spółdzielczych.
Źródło: BPS