PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościBankier.pl kończy 2003 rok sukcesem i zapowiada dalszy dynamiczny rozwój

Bankier.pl kończy 2003 rok sukcesem i zapowiada dalszy dynamiczny rozwój

Aktualności 17.02.2004 (13:42)

Oglądalność portalu

Podstawą do tak optymistycznych założeń na 2004 rok są m.in. imponujące wskaźniki wzrostu oglądalności. Według badania „Prawdziwy Profil” miesięczna liczba osób odwiedzających portal od grudnia 2002 do listopada 2003 wzrosła aż o 182%. Najnowsze dane o oglądalności za styczeń 2004 pozwalają wierzyć, że obecny rok będzie dla Bankiera równie dobry, a nawet jeszcze lepszy. Według nich portal odwiedziło w styczniu 256 tys. osób przy ponad 3 mln odsłon*.

„Cieszymy się z tak ogromnego wzrostu oglądalności. To motywuje nas do dalszej pracy nad utrzymaniem miana najlepszego portalu finansowego w polskim Internecie. W 2004 planujemy zdobyć wielu nowych czytelników i osiągniąć poziom 500 tys. unikalnych użytkowników odwiedzających serwis miesięcznie, co postawi Bankier.pl w gronie najsilniejszych mediów finansowych w Polsce” – mówi Piotr Wąsowski, Członek Zarządu ds. Rozwoju i Marketingu Bankier.pl S.A.

Bankier.pl oferuje czytelnikom najszerszy w polskim internecie zasób informacji biznesowych. Portal współpracuje z kilkudziesięcioma dostawcami treści dotyczących m.in. gospodarki, finansów osobistych, inwestowania pieniędzy i prowadzenia firmy. Obok informacji Bankier.pl oferuje czytelnikom także szeroki wybór wyszukiwarek produktów finansowych, poradników oraz narzędzi wspomagających podejmowanie trafnych decyzji finansowych.

Dzięki ciągłej pracy nad wzbogacaniem zawartości portalu Bankier.pl może pochwalić się bardzo długim czasem, jaki jego czytelnicy spędzają w serwisie – 36 minut. Najbliżsi konkurenci zanotowali znacznie niższe wskaźniki (np. Money.pl – 11,5 min., Expander.pl – 20,2 min.). Te dane pokazują, że zawartość Bankiera jest dla internautów znacznie ciekawsza od serwisów konkurencyjnych.

W sumie dane dotyczące liczby użytkowników, ilości odsłon i czasu jaki czytelnicy przeciętnie spędzają na stronach portalu są najlepsze lub jedne z najlepszych na rynku i potwierdzają że Bankier.pl jest liderem wśród portali finansowych.

Sprzedaż produktów finansowych

Jeszcze szybciej niż oglądalność rosną przychody ze sprzedaży produktów finansowych. W 2003 roku wzrosły one o ponad 500%. W tym roku portal zamierza osiągnąć sprzedaż na poziomie ponad 1000 produktów finansowych miesięcznie.

„Te dane pokazują że Bankier.pl jest bardzo dobrym kanałem dystrybucji produktów finansowych – wygodnym dla nabywców, którzy mogą łatwo porównywać oferty i zamawiać produkty oraz bardzo efektywnym dla instytucji finansowych, które mogą szybko i sprawnie dotrzeć ze swoją ofertą do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów bez konieczności ponoszenia wysokich nakładów np. na utrzymywanie rozległej sieci oddziałów.” – mówi Waldemar Wysowski – Dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Finansowych Bankier.pl.

Tak wysoki wzrost sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem Bankiera to zasługa m.in. dwóch pionierskich projektów – Systemu Partnerskiego i Internetowego Centrum Finansowego. Umożliwiają one osobom indywidualnym oraz partnerskim serwisom internetowym udział w prowizjach jakie portal otrzymuje z tytułu sprzedaży produktów i usług finansowych. Dzięki temu, liczba osób do których dociera oferta produktów finansowych dystrybuowanych przez Bankier.pl zwiększyła sie kilkakrotnie. W ślad za tym wzrosła liczba sprzedanych produktów, przychody portalu oraz jego partnerów.

Sukces Systemu Partnerskiego i Internetowego Centrum Finansowego wynika przede wszystkim z szerokiej i atrakcyjnej oferty dostępnych produktów finansowych: m.in. kredytów, kont i kart kredytowych dostarczanych m.in. przez mBank, Inteligo, Multibank, Fortis Bank i GE Bank. Banki i instytucje finansowe bardzo przychylnie przyjęły nowe przedsięwzięcia portalu i widzą w nich znakomite narzędzie do sprzedaży produktów i promocji ich oferty wśród polskiej społeczności internetowej. W tym roku Bankier.pl planuje jeszcze poszerzyć ofertę produktów dostępnych w portalu oraz za pośrednictwem Systemu Partnerskiego i Internetowego Centrum Finansowego.

Wyniki finansowe

Dzięki znacznemu zwiększeniu oglądalności oraz przychodów ze sprzedaży produktów finansowych i reklamy, we wrześniu 2003 firma osiągnęła po raz pierwszy breakeven point, a w IV kwartale 2003 uzyskała pozytywny wynik EBITDA.

„W 2004 roku zakładamy dalszy dynamiczny wzrost przychodów o ok. 80% do poziomu ponad 3 mln zł oraz osiągnięcie zysku operacyjnego i zysku netto. Przewidujemy, że wskaźnik EBITDA osiągnie poziom 500 tys. zł. Umożliwi to nam kolejne inwestycje i dalszy szybki rozwój” – mówi Artur Listwan, Prezes Zarządu Bankier.pl S.A.

„Bankier.pl działa na szybko rosnących rynkach – sprzedaży produktów finansowych przez Internet oraz reklamy internetowej – dlatego upatrujemy w nim duży potencjał generowania zysków. Dynamiczny rozwój portalu bardzo nas cieszy, przekłada się bowiem na wzrost wartości akcji spółki.” – mówi Jens Spyrka, prezes bmp, CEEV GmbH, głównego akcjonariusza Bankier.pl S.A.

* Wg systemu adserwerowego DART 5.0 udostępnionego przez Ad.net

2004-02-17
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców