Serwis butik.bankier.pl jest kolejnym krokiem w rozwoju organicznym portalu Bankier.pl i zapewnieniu jego użytkownikom dostępu do nowych, atrakcyjnych usług i produktów. Serwis butik.bankier.pl umożliwia zakup szerokiej gamy produktów przez Internet, przy wykorzystaniu dostępnych na rynku form płatności PayByLink.
Bankier.pl jest obecnie jednym z najbardziej popularnych portali ekonomiczno-finansowych w Polsce. Strony biznesowe Bankier.pl, odwiedza ponad 1,6 miliona użytkowników miesięcznie, którzy generują ponad 41 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, prawo; luty 2008r.). Ponad połowa użytkowników portalu Bankier.pl to osoby w wieku 25-44 lat. Blisko 80% użytkowników posiada wykształcenie średnie lub wyższe, a co trzeci użytkownik portalu jest przedsiębiorcą, specjalistą lub też pracuje na stanowisku menedżerskim (badanie Megapanel PBI/Gemius, profil użytkownika, luty 2008). W połączeniu z ponadprzeciętnymi dochodami i długim stażem w korzystaniu z Internetu, użytkownicy portalu Bankier.pl należą do grupy Internautów najchętniej dokonujących zakupów w sklepach internetowych.
„W oparciu o dokładną analizę zachowań i potrzeb naszych użytkowników oraz dostępne dane dotyczące zakupów on-line zdecydowaliśmy o uruchomieniu serwisu butik.bankier.pl” – powiedział Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A. „Przy realizacji tego projektu wybraliśmy solidnego i bardzo doświadczonego partnera, jakim jest firma Blue Media” – dodał Roman Bryś.
W serwisie butik.bankier.pl użytkownicy będą mogli kupić produkty oferowane przez renomowanych producentów i dystrybutorów. Nowy serwis portalu Bankier.pl oferuje ponad 15 000 produktów dostępnych w 10 kategoriach tematycznych, a wśród nich najbardziej popularne kategorie takie jak: RTV, Komputery, Hobby, Telefony czy AGD.
Serwis został stworzony przy wykorzystaniu nowoczesnej platformy, której integratorem jest lider tego typu rozwiązań – firma Blue Media. Spółka ta należy do wiodących firm obsługujących branżę finansową i telekomunikacyjną. Blue Media w roku 2006 i 2007 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50, grupującym spółki technologiczne z Europy Środkowej, opracowanym przez Deloitte. W 2007 roku otrzymała tytuł Gazeli Biznesu. TOP 200/2008 sklasyfikował tę spółkę jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.
Współpraca z Blue Media to druga, w ciągu ostatniego miesiąca, strategiczna umowa zawarta przez Bankier.pl S.A., mająca na celu zapewnienie dalszego dynamicznego rozwoju wydawanego przez Spółkę portalu finansowego Bankier.pl. Pierwsza umowa zawarta z Agora S.A. zaowocowała uruchomieniem nowego serwisu praca.bankier.pl, skierowanego do specjalistów z branży finansowej.