PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćPKO Bank PolskiBankomania nagrodzona w konkursie Polish Content Marketing 2015
PKO BP

PKO BP

PKO Bank Polski jest bankiem uniwersalnym założonym w 1919 r. Od roku 2004 jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Największy bank uniwersalny w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/pko-bank-polski

Bankomania nagrodzona w konkursie Polish Content Marketing 2015

PKO Bank Polski 08.06.2015 (11:24)
PKO BP

Nowocześnie, obrazowo i konsekwentnie – w taki sposób PKO Bank Polski prowadzi komunikację. Działania te zostały docenione przez jury tegorocznego konkursu Polish Content Marketing Szpalty Roku 2015, które wyróżniło portal Bankomania za cykl filmów wideo.


Portal Bankomania, podwójny finalista w kategorii „Digital” otrzymał wyróżnienie za cykl wideo w kategorii „Digital: Publikacje cykliczne. Cykl video” w 8 edycji konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej – Polish Content Marketing Szpalty Roku 2015.

Prowadzone na portalu działania komunikacyjne i edukacyjne od lat są doceniane przez rynek – PKO Bank Polski był za nie wielokrotnie nagradzany, w różnych konkursach i kategoriach. W ubiegłym roku, w konkursie Szpalty Roku otrzymaliśmy, m.in. Nagrodę Specjalną za całokształt, wielokierunkowość i spójność komunikacji. A za edukację finansową i promowanie przedsiębiorczości wśród Polaków w konkursie „Pozytywista Roku 2014” przyznano nam Nagrodę Specjalną. W tym roku Bankomania została wyróżniona za cykl kilkudziesięciu edukacyjnych filmów wideo z udziałem dzieci. Każdy z odcinków został przygotowany w dwóch częściach: konkursowej oraz edukacyjnej. Nowoczesne narzędzia, różnorodność tematów i zabawna konwencja materiałów wideo to kolejne elementy wpływające atrakcyjność portalu. 

– Bankomania promuje nowoczesną edukację. Szczególnym jej adresatem są dzieci. Jesteśmy dumni, że nasze działanie zostały docenione. Jako bankowcy wiemy, że dobra inwestycja procentuje i przynosi korzyści w przyszłości. A naszą przyszłością i kapitałem są dzieci. Dlatego wykorzystując nowoczesne narzędzia i kreatywne pomysły, docieramy do najmłodszych na wiele sposobów. Cykl nagrodzonych filmów publikowanych na portalu Bankomania jest jednym z nich – mówi Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.  

Wykorzystywanie materiałów wideo w komunikacji jest odpowiedzią na zmiany zachowań społecznych – są najbardziej perswazyjną formą dotarcia do najmłodszych. A do nich edukacyjny przekaz PKO Banku Polskiego trafia różnymi kanałami, np. poprzez treści publikowane w zakładce „Dla najmłodszych” na portalu Bankomania oraz magazyn edukacyjny dla najmłodszych „Brawo Bank”. Magazyn kierowany do dzieci w wieku 5- 9 lat (dwukrotnie nagrodzony w konkursie Szpalty roku, zdobył tytuł Srebrnej Szpalty oraz Grand Prix) jest dodatkiem do drukowanego kwartalnika „Bankomania” i stanowi jeden z filarów bankowego Programu Edukacji Ekonomicznej Najmłodszych. Oba magazyny są dostępne także w wersji mobilnej – na tablety i smartfony. Ich celem jest – bawiąc uczyć. http://bankomania.pkobp.pl/dla-najmlodszych/  

Ale z treściami edukacyjnymi, PKO Bank Polski dociera nie tylko do dzieci. Na portalu Bankomania wiele porad i praktycznych informacji znajdą także rodzice czy przeciętni użytkownicy produktów bankowych. Publikowane tu materiały przekonują, że bankowość i ekonomia nie muszą być trudnym tematem. Serwis w jasny i przystępny sposób doradza, jak poruszać się po świecie codziennych finansów. Teksty pisane są lekkim i zrozumiałym językiem, a zagadnienia przedstawiane obrazowo, w oparciu o życiowe przykłady. Multimedialność portalu zwiększa atrakcyjność publikowanych materiałów. Wykorzystuje lubiany przez internautów obraz – zdjęcia czy autorskie materiały wideo (przygotowane m.in. w bankowym studiu telewizyjnym) lub filmiki instruktarzowe – co pomaga jeszcze lepiej zrozumieć poruszane kwestie. Publikowane treści zostały pogrupowane w działy, np. finanse na co dzień, technologie, moja firma… Dzięki temu czytelnicy łatwo mogą znaleźć odpowiedź na interesujące ich pytania. Uporządkowany i intuicyjny układ sprawia, że nawet „niedzielny” użytkownik internetu odnajdzie się w nim bez trudu. Pomagają w tym także multimedia i linki wewnątrztekstowe.

http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/

http://bankomania.pkobp.pl/moja-firma/

http://bankomania.pkobp.pl/nowe-technologie/  

Zgodnie ze strategią komunikacji PKO Banku Polskiego, portal Bankomania informuje szybko, merytorycznie i w atrakcyjny sposób. Rozplanowanie elementów portalu, krój fontu, kolorystyka i architektura są spójne identyfikacją wizualną Banku i layoutem strony Banku. Wszystko to wpływa na wizerunek Banku, jako nowoczesnej i otwartej instytucji.

2015-06-08
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej
11.12.2025 (05:26) – informacja prasowa

Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej

Trwa opiniowanie projektu ustawy o kredycie konsumenckim, który przygotował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów …

a 0 Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż
11.12.2025 (05:24) – informacja prasowa

Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż

Najważniejsze z nich to podwyższenie sum ubezpieczenia dla kosztów leczenia za granicą bez wzrostu składki, dłuższy …

a 0 VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie
11.12.2025 (05:22) – informacja prasowa

VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie

VeloBank podpisał dwie umowy kredytowe o łącznej wartości 170 mln zł na wsparcie inwestycji deweloperskiej ale!KEN. …

a 0 Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu
11.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu

UNIQA udostępniła nowe rozwiązanie online: możliwość równoczesnego wyliczenia składki za ubezpieczenie …

a 0 Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów
11.12.2025 (05:16) – informacja prasowa

Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów

Sądy okręgowe coraz szybciej rozstrzygają spory frankowe. W trzech pierwszych kwartałach br. załatwiono w nich ok. …

a 0 PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa
11.12.2025 (05:14) – informacja prasowa

PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa

PKO Bank Polski oraz Policja podpisały porozumienie o współpracy, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa …

PRNews.pl

Zobacz również

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

mBank uruchamia w aplikacji funkcję „Włącz blokadę…

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart…

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Liczba kart debetowych w Polsce nieustannie rośnie.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców