Działania związane z bancassurance dotyczą przede wszystkim internal relations. Ich celem jest zwiększenie świadomości istnienia produktów z grupy bancassurance w ofercie BZWBK wśród pracowników.
Koncepcją agencji casusBTL jest cykl wywiadów, które agencja przeprowadzi w październiku w 20 oddziałów na terenie całej Polski. Wywiady skierowane będą do osób pracujących w oddziałach banku BZWBK oraz osób postronnych i zostaną wykorzystane wyłącznie do celów wewnętrznych firmy.
Same wywiady pomogą zaistnieć bancassurance w świadomości jako nowa i istotna linia biznesowa w banku. Natomiast ich wyniki pokażą poziom znajomości nie tylko bancassurance oraz ubezpieczeń, ale także stopień dostrzegania przez pracowników perspektyw rozwojowych tych produktów zarówno w branży jak i w organizacji.
Z kolei działania dla projektu systemu informacji o kliencie CIS obejmują zapoznanie pracowników banku z tym projektem, pokazanie jego istoty i kompleksowości.