Tyle otrzyma przedsiębiorca, który do końca marca otworzy w mBanku rachunek mBiznes konto i spełni trzy proste warunki. Ofertę promuje kampania reklamowa, którą od wczoraj zobaczyć można m.in. w telewizji.
Kilka dni temu w serwisie transakcyjnym mBanku na profilu dla klientów firmowych pojawił się nowy przycisk – księgowość. Po jego wciśnięciu klienci zyskują dostęp do pierwszego na polskim rynku w pełni zintegrowanego z kontem bankowym programu do księgowania. Narzędzie umożliwia prowadzenie księgowości w szybki i niemal automatyczny sposób. Bezpłatnie pomaga klientom w wystawianiu faktur, rozliczaniu się z kontrahentami i wyliczeniu podatku. A w ramach abonamentu ściąga z nich w pełni odpowiedzialność za prowadzenie księgowości przenosząc je na profesjonalne biuro.
Klienci, którzy do końca marca zdecydują się na skorzystanie z tego produktu i założą w mBanku rachunek firmowy mBiznes konto Start lub Komfort zaoszczędzą przynajmniej 270 godzin rocznie (gdyż jak wynika z raportu Paying Tax, przeciętnie polski przedsiębiorca dokonuje obecnie 7 płatności podatku w ciągu roku, poświęcając na to 271 godzin) i dodatkowo zyskają nawet 900 zł.
Bank przeleje na konto klienta 600 zł, jeśli przez rok po otwarciu rachunku będzie płacił za jego pośrednictwem składki na ZUS w wysokości przynajmniej 250 zł oraz dokona miesięcznie jednej płatności kartą wydaną do rachunku. Kolejne 300 zł otrzyma za rozliczenie trzech faktur w miesiącu poprzez narzędzie do księgowania.
Klienci o ofercie dowiedzą się m.in. ze spotów reklamowych, które emitowane są w największych stacjach telewizyjnych, reklam w radiu oraz działań outdoorowych obejmujących ponad 600 nośników w kraju.
– mBank regularnie wprowadza rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom wygodniej i sprawniej zarządzać firmą. W rozpoczynającej się kampanii prezentujemy innowacyjną usługę ułatwiającą prowadzenie księgowości. Przygotowując reklamę zadbaliśmy o właściwą prezentację zalet mKsięgowości, ale również o budowanie zaangażowania widzów i siłę przebicia w blokach reklamowych – mówi Mateusz Żelechowski wicedyrektor marketingu mBanku, odpowiedzialny za promocję produktów dla firm.
Reklamę wyreżyserował Marcin Filipek. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Grey, produkcję zrealizowała Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.