BizTech dostarczył 60 licencji MBS CRM, z których będą korzystali pracownicy działu handlowego, maretingu oraz kierownictwa w regionalnych biurach największego polskiego portalu, zarówno w centrali, jak i oddziałach regionalnych. Jest to, jak dotąd, największe wdrożenie systemu MBS CRM w Polsce, poza siecią partnerów handlowych Microsoftu. Koncepcję, instalację i konfigurację systemu przygotował BizTech, dokonując, wspólnie ze specjalistami z Onet.pl migracji danych z poprzednio używanych baz. Całość projektu zrealizowano w zaledwie 1,5 miesiąca.
Zbigniew Pieńkowski, dyrektor ds. Outsourcingu i Akwizycji, kierownik projektu ze strony Onet.pl: „Dynamiczny rozwój Onet.pl, poszerzanie bazy użytkowników i klientów oraz rozszerzenie zakresu oferowanych produktów i usług spowodował zainteresowanie nowymi, efektywnymi narzę-dziami zapewniającymi sprawną agregację i wymianę informacji. Niezbędna stała się budowa cen-tralnego repozytorium danych oraz implementacja systemu umożliwiającego szybki i intuicyjny dostęp oraz aktualizację danych. Jesteśmy zadowoleni z systemu opracowanego przez BizTech. Pełne ko-rzyści zostaną osiągnięte z chwilą, gdy CRM w pełni zintegruje się z wewnętrznymi systemami porta-lu.”
Marek Mochocki, kierownik zespołu BizTech, realizującego wdrożenie: „Onet.pl bardzo precy-zyjnie określił procesy biznesowe, jakie wspomagać ma nowy system, równie precyzyjnie definiując korzyści, jakich spodziewa się z implementacji systemu. Umożliwiło to szybkie przygotowanie kon-cepcji systemu opartego na MBS CRM oraz wdrożenie go w rekordowym czasie 1,5 miesiąca – i to wraz z przeszkoleniem szkoleniowców – mentorów.”
W wyniku analizy szczegółowej, BizTech wspólnie z Microsoftem zaproponował rozwiązanie, oparte na systemie MBS CRM 1.2 z licencjami umożliwiającymi jednoczesną pracę 100 użytkowników. System CRM współpracuje ze środowiskiem Active Directory (Windows 2000), bazą danych Microsoft SQL 2000, Microsoft Exchange wraz z programem pocztowym Outlook i modułem Sales for Outlook.
System zapewnia:
• zwiększenie efektywności pracy handlowców przez skrócenie czasu pozyskiwania i wymiany danych o klientach i ofertach – m.in. przez centralizację i standaryzację informacji o klientach oraz historii kontaktów z nimi, a także przez automatyzację działań administracyjnych działu handlowego;
• poprawę jakości obsługi klienta;
• stworzenie jednej spójnej bazy danych klientów i osób kontaktowych;
• koordynację współpracy zespołów działu handlowego Onet.pl;
• analizę procesów sprzedaży i wsparcie procesu decyzyjnego;
• integrację z centralnym systemem raportowania w przyszłości.