Blue Media poinformowała o dokonaniu przekształcenia w spółkę akcyjną i uruchomiła swój nowy serwis pod dotychczasowym adresem: www.bluemedia.pl
Prace nad nową koncepcją serwisu spółki były przede wszystkim wynikiem znaczącego poszerzenia oferty produktowej. Znalazło to również swoje odbicie w wyglądzie witryny.
Gama nowych rozwiązań, usług i serwisów zaprezentowana jest obecnie w kilku konfiguracjach. Główny podział to prezentacja całości oferty w dwóch obszarach. Pierwszy to własne serwisy: m.in. Kokos.pl – pożyczki i inwestycje online, Inseco.pl – zakup ubezpieczenia przez Internet, Blue.pl – doładowania telefonu. Drugi to produkty skierowane do Partnerów biznesowych – eFaktura i ePłatność, Pay-By-Link, eUbezpieczenia, market bankowy, BlueCash.pl, czy CMS.
Całościowa oferta BM przedstawiona jest także w ujęciu dedykowanym poszczególnym branżom i sektorom gospodarki. Przejrzystość układu i prezentacji powinna ułatwić partnerom spółki dotarcie do interesujących ich produktów.
Dodatkowo nowe strony wyróżnia nowoczesny design. Duży nacisk w trakcie budowy serwisu położony został na jego funkcjonalność oraz zastosowaną technologię, zwłaszcza w zakresie wyszukiwania interesujących informacji.
Źródło: Blue Media