Rusza kampania, w której BNP Paribas Fortis będzie przypominał o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do końca kwietnia i obejmie: telewizję, prasę, radio oraz internet.
– Mówiąc „Szukasz kredytu mieszkaniowego, porozmawiaj z nami” zachęcamy klientów do tego, aby odwiedzili nasz oddział i skorzystali z promocyjnej marży. Podkreślamy, że oferujemy kredyt na różnorodne cele i pomagamy w formalnościach – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w BNP Paribas Fortis. – To kolejna zintegrowana kampania wykorzystująca różne media, które wzajemnie się wzmacniają i uzupełniają – dodaje.
BNP Paribas Fortis promuje swoją ofertę kredytów hipotecznych zwracając uwagę na ich niższą marżę, kredyt „Rodzina na Swoim”, niższą cenę ubezpieczenia nieruchomości, a także inne promocje. Koncepcja kreatywna kampanii oparta została o motyw kartonowych pudeł, w których „rozgrywa się przeprowadzka”. Ważnym elementem spotu jest energiczna muzyka; wykorzystany w nim został utwór angielskiej artystki VV Brown „Leave” był już hitem w Anglii i Francji.
– Przeprowadzka do nowego mieszkania to ważny i przyjemny moment. Te pozytywne emocje chcieliśmy oddać w spocie, w czym na pewno bardzo pomogła muzyka – dodaje Katarzyna Wojniak.
Kampania rozpocznie się 26 marca serią spotów telewizyjnych w stacjach ogólnopolskich (TVN, TVP, Polsat), a także kanałach tematycznych i niszowych (m.in. Discovery i Animal Planet). W drugim tygodniu kwietnia kampania zostanie wzmocniona o kolejne kanały – radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz prasę (dzienniki, tygodniki opinii oraz miesięczniki wnętrzarskie). W kwietniu pojawią się także reklamy w portalach internetowych, a na przełomie kwietnia i maja spoty reklamowe będą wyświetlane w kinach.
Poza wykorzystaniem mediów, w ramach kampanii przeprowadzone zostaną akcje specjalne. Jedna z nich obejmie promocję w sieciach kin. Klienci kin Cinema City i Helios otrzymają bilet w specjalnej okładce, na której znajdzie się informacja o ofercie hipotecznej BNP Paribas Fortis i która będzie uprawniała do odebrania prezentu w jednym z oddziałów. Dodatkowo, w dniach 12-16 kwietnia we wszystkich oddziałach banku odbędą się tzw. „Dni Otwarte”, podczas których klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych promocji związanych z kredytem hipotecznym. W pierwszym „Dniu Otwartym” reklama prasowa ukaże się w gazecie „Metro”; tego dnia kolporterzy będą dystrybuować gazetę w pobliżu oddziałów i zachęcać do ich odwiedzenia.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:CIA. Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona dla BNP Paribas we Francji przez agencję Publicis i zaadaptowana
na potrzeby polskiej kampanii przez agencję Saatchi & Saatchi.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA