„Porozmawiajmy o Twoich planach” – pod tym hasłem bank BNP Paribas będzie kontynuował kampanię promującą kredyty gotówkowe i samochodowe. W jesiennej odsłonie kampanii trzy humorystyczne spoty telewizyjne będą zachęcać klientów do realizacji ich planów przy finansowym wsparciu BNP Paribas.
Już od marca tego roku BNP Paribas zachęca Polaków do realizacji marzeń za pomocą oferowanych rozwiązań finansowych. W jesiennej odsłonie kampanii reklamowej, która rozpoczyna się 27 sierpnia, bank promować będzie kredyty gotówkowe i samochodowe. Oferta ta skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów banku. Jej głównym atutem jest atrakcyjne oprocentowanie – od 9,9 proc. w skali roku w przypadku kredytu gotówkowego i od 7,9 proc. w przypadku kredytu samochodowego. Klienci mogą skorzystać z długiego okresu kredytowania: 7 lat dla kredytu gotówkowego i 8 lat dla kredytu samochodowego. Bank proponuje także wysokie limity kredytowe: 100 000 zł dla kredytu gotówkowego i 500 000 zł dla kredytu samochodowego. Ponadto osobom, które zdecydują się na kredyt samochodowy, bank rozda w ramach promocji 1000 bonów paliwowych
o wartości 300 zł każdy.
W jesiennej odsłonie kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach” obok emitowanych już wcześniej spotów będzie można zobaczyć po raz pierwszy nowy spot pt. „Kurs angielskiego”.
– W każdym z filmów w humorystyczny i ciepły sposób przedstawiamy historie zwykłych ludzi z ich marzeniami i planami, które udało się zrealizować dzięki finansowemu wsparciu BNP Paribas – mówi Agnieszka Wilczyńska z Departamentu Komunikacji w banku BNP Paribas. – Zgodnie z przekazem kampanii zachęcamy klientów do rozmów na temat ich potrzeb w pierwszej kolejności z najbliższymi. Historie pokazane w naszych spotach potwierdzają, że takie rozmowy są ważnym wstępem do realizacji planów, a ich brak może prowadzić do różnych komicznych nieporozumień – dodaje Agnieszka Wilczyńska.
Kampania potrwa do 2 grudnia. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, oraz kanałach tematycznych jak np. TVN24, Canal+, BBC, National Geographic, Planete, TCM czy Kino Polska. Reżyserem spotów jest Mitja Okorn, znany w Polsce przede wszystkim dzięki filmowi „Listy do M.” i serialowi „39 i pół”. Operatorem jest Marian Prokop, który pracował przy filmie „Wojna polsko-ruska” (nagroda za zdjęcia w Gdyni, „Listy do M.”, „Stacja”), natomiast kostiumografem jest Maria Górska znana z nominowanego do Oscara najnowszego filmu Agnieszki Holland „W ciemności”. Reklama prasowa obejmie takie tytuły jak Auto Świat, Moto, Auto Moto i Top Gear. Bank będzie również obecny z kampanią w internecie w takich portalach, jak Total Money, Comperia, Money czy e-broker oraz serwisach ogłoszeniowych o tematyce motoryzacyjnej. Działania promocyjne będą wspierane także na profilu banku w portalu społecznościowym Facebook.
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG.
Źródło: BNP Paribas