W projekcie agencja SMI położyła duży nacisk na optymalizację sposobu prezentacji oferty – z punktu widzenia klienta i banku. Na stronie głównej serwisu wyraźnie wyeksponowane zostały działy przeznaczone dla różnych grup odbiorców. Na górze strony znajduje się przekierowanie do bankowości elektronicznej, widoczne na każdej stronie serwisu. Czytelna i przyjazna prezentacja treści dotyczących usług, ułatwia użytkownikowi wybranie produktu dla siebie. Narzędzia pozwalające na zapoznanie się z ofertą banku i szybki kontakt z nim – takie jak kalkulatory kredytowe, konfigurator produktowy, formularze internetowe zostały oznaczone indywidualnymi ikonami, by były lepiej widoczne. W projekcie zastosowano również rozwiązania pozwalające na świadome i efektywne przekierowanie internautów do miejsc kluczowych z punktu widzenia banku. Pomaga to w pełnej prezentacji oferty klientom i pobudzeniu ich zainteresowania produktami.
„Uruchomienie nowego serwisu to początek prac nad odświeżeniem wizerunku BOŚ Banku w Internecie. Planujemy wzbogacenie serwisu o kolejne moduły, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami i pomogą im w wyborze optymalnej dla nich bogatej i różnorodnej oferty.” – mówi Krystyna Forowicz, rzecznik prasowy BOŚ S.A.