PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościBRE Bank usprawnia obsługę klienta

BRE Bank usprawnia obsługę klienta

Aktualności 11.04.2011 (13:15)

BRE Bank usprawnił obsługę klientów poprzez wdrożenie nowoczesnego rozwiązania komunikacyjnego w swoim Contact Center. Jaki pierwsi zmianę odczuli klienci korporacyjni BRE Banku oraz klienci mBanku, którzy dzięki zaawansowanym zmianom technologicznym znacznie krócej czekają na połączenie z konsultantem oraz szybciej uzyskują odpowiedzi na swoje pytania. 

Grupa BRE Bank zdecydowała się na inwestycję w zintegrowany system komunikacyjny IP Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence. Oprogramowanie obsługuje połączenia przychodzące do Contact Center banku, a także kampanie wychodzące. Wdrożenie przeprowadził zespół złożony ze specjalistów BRE Banku oraz firmy Damovo Polska.

W celu zwiększenia efektywności obsługi klientów dzwoniących do mBanku, specjaliści Damovo zintegrowali automatyczne menu dostępowe (tzw. IVR) z systemem bankowym, co pozwala na wykonanie wybranych czynności bankowych (sprawdzenie rachunku, wykonanie przelewu, itp.) bez konieczności połączenia z konsultantem. Dla ułatwienia dostępu do usług osobom z różnych krajów (mBank prowadzi działalność także na rynku czeskim i słowackim, a Contact Center obsługuje klientów z tych państw) menu zostało przygotowane w trzech językach. Zaprojektowano również funkcję, która pozwala na wstępne rozpoznanie potrzeb klientów w IVR, jeszcze przed nawiązaniem połączenia, i kierowanie ich do najbardziej kompetentnego pracownika banku. Dzięki temu, oraz szeregowi innych zmian optymalizacyjnych, średni czas oczekiwania na połączenie zmniejszył się o ok. 30%, a efektywność obsługi znacznie wzrosła poprzez ograniczenie przełączeń pomiędzy konsultantami. IVR zapewnia możliwość równoczesnej obsługi do 700 połączeń.

„Nasi Klienci oczekują szybkiej, sprawnej i dostępnej przez całą dobę obsługi. Dzięki systemowi firmy Interactive Intelligence jesteśmy w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Wdrożone funkcjonalności gwarantują najwyższą dostępność naszych usług oraz wspomagają nas w ciągłym doskonaleniu obsługi.” – powiedział Jan Celiński, Dyrektor Biura Telefonicznej Obsługi Klientów, BRE Banku.

BRE Bank wdrożył także rozwiązanie ułatwiające prowadzenie kampanii wychodzących. Konsultanci Contact Center BRE Banku każdego dnia prowadzą kampanie sprzedażowe, informują o nowych produktach, zachęcają do przystąpienia do promocji i programów lojalnościowych BRE Banku, MultiBanku oraz mBanku. Podczas wszystkich działań wykorzystują aplikację Interaction Dialer firmy Interactive Intelligence, która automatycznie wybiera numery, nawiązuje połączenie z odbiorcą i dopiero po udanym połączeniu przekazuje rozmowę agentowi. Konsultant nie jest obciążany połączeniami które nie doszły do skutku (nieodebrane, sygnały faksu czy zajęte numery telefonu). Zespół projektowy przygotował również na bazie aplikacji Interaction Easy Scripter ponad 40 indywidualnych skryptów dla agentów prowadzących rozmowy z Klientami. W ramach projektu zrealizowano również cykl szkoleń, dzięki czemu skrypty (a także inne parametryzowane elementy systemu) mogą być tworzone i rozwijane przez wyspecjalizowanych pracowników Banku.

„Misją i podstawą przewagi konkurencyjnej BRE Banku są partnerskie, aktywne relacje z Klientem, w tym celu Contact Center naszej firmy musi wykorzystywać nowoczesne rozwiązania. Oprogramowanie Interactive Intelligence, które wdrożyliśmy, umożliwia nam szybką reakcję na każdą zmianę parametrów oraz pozwala dopasować system do specyfiki działalności multikanałowego Contact Center.” – powiedział Łukasz Wiktor, Zastępca Dyrektora ds. Zarządzania Operacyjnego, Kierownik Projektu po stronie BRE Banku.

Oprogramowanie wdrożono w Contact Center BRE Banku w Łodzi oraz w jednostce funkcjonującej w Warszawie. System przetwarza każdego dnia ponad 15 tysięcy połączeń przychodzących obsługiwanych przez 300 agentów BRE Banku oraz dodatkowo ponad 6 tysięcy rozmów wychodzących wykonywanych przez 150 pracowników. Oprócz systemu CIC, Interactive Intelligence dostarczył również serwery mediów, bramki SIP oraz telefony IP firmy Polycom.

Kolejnym etapem wdrożenia jest włączenie komunikacji za pośrednictwem kanału e-mail, uruchomienie systemu dla ruchu przychodzącego MultiBanku oraz wdrożenie innowacyjnego modułu „Advanced Routing” dla ruchu przychodzącego.

Źródło: Interactive Intelligence

bre 2011-04-11
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bre

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców