Agencja marketing zintegrowanego Business Tank opracowała loterię z okazji 60 lat Diners Club.
Agencja Business Tank przygotowała pełną koncepcję i mechanizm loterii urodzinowej dla firmy Diners Club. Celem akcji jest zaktywizowanie klientów prywatnych i zwiększenie liczby transakcji. Nagrodą główną jest rejs luksusowym statkiem Royal Caribbean International w wybrany rejon Karaibów, Morza Śródziemnego lub Azji oraz 100 000 mil w programie Miles & More. Dodatkowo biorący udział w loterii mogą wygrac kamery Full HD Sony, a także zestawy walizek podróżnych marki Wittchen.
Obok obsługi loterii, agencja Business Tank jest odpowiedzialna za całościowe działania promocyjne wspierające akcję. Przygotowano reklamę prasową publikowaną w magazynie klinetów Diners Club, a także w magazynie LOT Kalejdoskop oraz materiały BTL, komunikację z partnerami, stronę internetową, kampanię internetową obejmującą portale money.pl, abc.com.pl, rp.pl, dziennik.pl i parkiet.pl, oraz specjalny profil na Facebooku.
Agencja opracowała adaptację spotu reklamowego „Mapa Świata“ na rynek Polski www.dinersclub.pl/strona/310/spot-diners-club.
W ramach kampanii, przy współpracy z agencją Main Message PR, prowadzone były równiez działania PR
Kampania potrwa do końca lutego 2011. Kreacja kampanii nawiązuje do nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki Diners Club „Belong“.
Źródło: Business Tank