WeAreMedia w ramach obsługi marki BNP Paribas na Facebooku uruchomiło kolejną aplikację. Celomierz to narzędzie, dzięki któremu społeczność Facebooka może przenieść się w czasie do 2016 roku. Aktywacja wspiera kampanię najnowszej oferty kredytowej banku.
Na czym polega zabawa? Wystarczy kilka kliknięć , by otrzymać feedback z krótkim, nierzadko zahaczającym o absurd opisem tego, co szykuje dla nas los. Użytkownicy mają do wyboru trzy strefy, które odnoszą się do różnych obszarów tematycznych, a w każdej z nich czeka na nich szereg zabawnych odpowiedzi.
Postawiliśmy na personalizację. Aplikacja sczytuje dane użytkownika i dostarcza mu na tyle indywidualny wynik, na ile możliwa jest interpretacja jego profilu. Pobierane są różne parametry – połączenia, interakcje, lubiane strony czy zainteresowania – tłumaczy Karolina Bąk, Project Manager odpowiedzialna za działania w social media dla BNP Paribas w WeAreMedia.
Aplikacja wyposażona jest w mechanizmy wirusowe, takie jak zapraszanie znajomych czy możliwość podzielenia się swoim wynikiem na wallu. Osoby biorące udział w akcji mogą również sprawdzić, co Celomierz przewidział dla ich znajomych.
Tematyka zabawy nawiązuje do najnowszej kampanii BNP Paribas Banku pod hasłem „Zrealizuj swój plan”, promującej kredyt gotówkowy i samochodowy. Celomierz oprócz dostarczenia rozrywki ma przekonać użytkowników, że spełnienie marzeń i realizację planów można przyspieszyć dzięki kredytowi gotówkowemu lub samochodowemu na atrakcyjnych warunkach cenowych. Aplikacja będzie dostępna dla użytkowników Facebooka do połowy listopada. Działania są wspierane kampanią Social Ads.
Celomierz jest już drugą akcją promującą ofertę banku, zrealizowaną przez WeAreMedia w ramach obsługi BNP Paribas na Facebooku. W lipcu br. na polskim likepage’u BNP Paribas prowadzony był konkurs „Zdobywcy z drugiej pensji”, który zapewnił marce jeden z największych wzrostów liczby fanów w swojej kategorii.
Źródło: WeAreMedia