PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeCEO, CMO, GM – poważny biznes działa na LinkedIn

CEO, CMO, GM – poważny biznes działa na LinkedIn

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Informacje 22.10.2020 (12:25) artykuł nadesłany

Na LinkedIn jest ponad 600 milionów użytkowników, z czego niemal połowa jest aktywna w każdym miesiącu. 10% tych osób znajduje się na stanowiskach decyzyjnych — są to właściciele firm, prezesi, członkowie zarządów, kierownicy i wysoko postawieni menadżerowie. 

Bartosz Paczyński

W pierwszej chwili pomyślisz sobie — przecież to niewiele. Na Facebooku jest ponad 2,5 miliarda aktywnych miesięcznie użytkowników. To ponad 8 razy tyle osób, co na LinkedIn! Czemu masz skupiać swoją uwagę na mniejszej puli ludzi, skoro możesz targetować ich więcej, za pewnie mniejszy koszt?

Odpowiedź jest banalnie prosta: na LinkedInie docierasz do szefów, prezesów i wszystkich osób, które mają wysokie stanowiska np. CEO Agencji Social Media. Na Facebooku w łatwy sposób możesz dotrzeć do użytkowników, którzy mają jako pracę wpisane “Prezes w: Wyższa szkoła robienia hałasu” albo “Własna firma w: Mama na pełen etat”. Oczywiście przykład jest celowo przerysowany ale chcę Ci pokazać drastyczną różnicę między prowadzeniem fanpage na Facebook a LinkedIn.

Buduj swój wizerunek ekspercki

Budowanie wizerunku na LinkedIn to jedna z najbardziej oczywistych, a jednocześnie najbardziej efektywnych z dróg dotarcia do kontrahenta. Prowadzenie profilu osobowego pozwoli Ci przedstawić swoją osobę jako eksperta w branży i użytkownika, którego warto obserwować i mieć w sieci swoich kontaktów.

Publikuj regularnie merytoryczne, ciekawe publikacje, które swoją wartością zachęcą innych użytkowników do obserwowania Twojego profilu. Dzięki tym działaniom naturalnie zwiększasz zasięgi swoich wpisów, a poprzez to docierasz do osób, które mogą być w Twojej grupie docelowej.

Drugim elementem, który idzie w parze z regularną i wartościową publikacją, jest oczywiście budowanie wartościowej sieci kontaktów. Na LinkedInie nie musisz znać osób, które zapraszasz. Możesz je dopiero poznać — na tym polega przecież e-networking! Przechodzenie od najniższych szczebli przez coraz wyższe jest najszybszym rozwiązaniem do dojścia na sam szczyt danej firmy. Im więcej bliskich kontaktów posiadasz, tym łatwiej jest Ci dodać ich do swojej sieci. Dlatego idź w setki i tysiące znajomych! Zwiększy to Twoje organiczne zasięgi postów, pozwoli dotrzeć do wybranych grup docelowych, wypromuje Twoje nazwisko i pomoże w nawiązaniu kontaktu z największymi graczami w wybranej przez Ciebie branży.

Poszerzaj swoje horyzonty

Poza organicznym tworzeniem zasięgu dzięki LinkedIn, możesz również wykorzystać bardzo rozbudowane, płatne narzędzie Sales Navigator, które oferuje ta platforma. Pierwsze 30 dni jest bezpłatnych.

Owa wersja premium LinkedIn (jedna z czterech) pozwala Ci bardzo precyzyjnie odnajdywać potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych.

Jest to możliwe dzięki ogromnej ilości filtrów i kategoryzowania użytkowników, między innymi w takie lejki jak: stanowisko, ilość zatrudnionych w firmie osób, ilość przepracowanych lat czy branża i lokalizacja. To oczywiście tylko sam czubek góry lodowej jeśli chodzi o możliwości tego narzędzia, które bardziej niż kiedykolwiek wcześniej ułatwia łączenie się z potencjalnymi klientami i odkrywanie ich w sposób naturalny.

Tak bogata wyszukiwarka osób w połączeniu z aktywnym działaniem i publikowaniem organicznym pozwoli Ci podnieść Twój SSI Score maksymalnie w górę.

W opcji Sales Navigator pojawia się także opcja wysyłania InMail. InMail to jedna z kluczowy funkcji Sales Navigator, których genem jest zdobywanie leadów. Bezpłatna wersja LinkedIn nie pozwala użytkownikom na bezpośrednie wysyłanie wiadomości do osób spoza ich sieci. Dzięki Sales Navigator możesz też sprawdzić szczegółowe informacje aż 25 użytkowników, których nie masz w swojej sieci. Będą do nich należały również adresy e-mail, często prywatne, telefon, strona www, etc..

Dzięki Sales Navigator przedstawiciele handlowi mogą dotrzeć do nowych użytkowników, którzy niekoniecznie należą do ich sieci, co daje Ci więcej możliwości odkrywania i budowania relacji z potencjalnymi klientami na tzw. zimnym rynku.

Reklama na LinkedIn — gdy nie masz czasu na budowanie swojej sieci

Wróćmy do tego, co napisałem we wstępie — Facebook kontra LinkedIn. Czyli dlaczego reklama, która za ten sam budżet zostanie opublikowana na LinkedIn, będzie generowała więcej wartościowych lead’ów za prawdopodobnie niższy koszt konwersji?

Stwórz wartościowy content, który wypromujesz na LinkedInie jako reklamę i ustaw target perfekcyjnie dobrany do Twoich oczekiwań. Tutaj nie ma zabawy w ciągłe optymalizacje ze względu zbyt szerokie grona przypadkowych odbiorców.

Dzięki reklamie na LinkedIn możesz dotrzeć do dokładnie wyselekcjonowanych użytkowników. Przykład? Jeśli Twoim targetem jest pracujący w Polsce, w mieście powyżej 100 tysięcy mieszkańców, mówiący w dwóch językach, zajmujący się branżą IT, w której pracuje powyżej 6 lat przedsiębiorca, który jest na stanowisku decyzyjnym i interesuje się blockchainem? Dokładnie taki target otrzymasz!

Oczywiście przykłady i grupy docelowe można mnożyć lecz chcę Ci tylko pokazać możliwości jakie daje LinkedIn dla Reklamodawców.

Zacznij zatem działania na LinkedIn od tych organicznych (bezpłatnych). Zacznij od regularnie dodawanych publikacji i ręcznego poszerzania swojej sieci, która zwiększy zasięgi Twoich postów. Jeśli w pewnym momencie osiągniesz plateau i zauważysz, że zasięgi przestały rosnąć, pokuś się o Sales Navigator, a dopiero na koniec zacznij myśleć o reklamach.

Do zobaczenia w sieci!

Bartosz Paczyński

CEO Agencji Marketingowej Content Hero. Z zamiłowania trener marketingu online w tym LinkedIn Masterclass & Employee Advocacy.

Od ponad 12 lat działam w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuję Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 6 lat szkolę, konsultuję, optymalizuję marketing i biznes moich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykładam w Szkole Ashanti. Jestem prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacjach i Akceleratorach. Na co dzień prowadzę agencję Content Hero. W moim portfolio znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski. www.contenthero.pl

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2020-10-22
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

0 PARP przyznała PayEye dotację. Będzie promocja polskiej płatności okiem za granicą
22.01.2021 (14:01) – informacja prasowa

PARP przyznała PayEye dotację. Będzie promocja polskiej płatności okiem za granicą

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyznała dotację wrocławskiemu fintechowi PayEye, który pierwszy na …

0 Uwaga phishing: oszuści podszywają się pod PayPal
22.01.2021 (13:12) – informacja prasowa

Uwaga phishing: oszuści podszywają się pod PayPal

Badacze Abnormal Security zidentyfikowali nową kampanię phishingową. Napastnicy tym razem wzięli na cel internautów …

0 UOKiK ukarał kolejną firmę. Mogo pobierała bezprawnie dodatkowe opłaty
22.01.2021 (12:38) – informacja prasowa

UOKiK ukarał kolejną firmę. Mogo pobierała bezprawnie dodatkowe opłaty

Ponad 320 tys. zł łącznej kary dla MOGO za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i …

0 Kolejny sąd rozpozna roszczenie banku o wynagrodzenie za korzystanie z kapitału
22.01.2021 (12:35) – informacja prasowa

Kolejny sąd rozpozna roszczenie banku o wynagrodzenie za korzystanie z kapitału

W lutym 2021 Sąd Apelacyjny w Warszawie wyda prawomocny wyrok w sprawie roszczenia banku o wynagrodzenie za …

0 #Prognozy2021: Wojciech Pysiewicz, Santander Consumer Bank: Można powoli zapomnieć o „bankowości za zero”
22.01.2021 (11:12) – artykuł nadesłany

#Prognozy2021: Wojciech Pysiewicz, Santander Consumer Bank: Można powoli zapomnieć o „bankowości za zero”

Przed nami kolejny „ciekawy” rok na polskim rynku bankowym i dalszych „wrażeń” na pewno nie zabraknie. …

0 #Prognozy2021: Karolina Jankowiak, SGB-Bank: Banki będą musiały wykazać elastycznością w relacjach z klientami
22.01.2021 (11:05)

#Prognozy2021: Karolina Jankowiak, SGB-Bank: Banki będą musiały wykazać elastycznością w relacjach z klientami

Największym wyzwaniem dla sektora bankowego w roku 2021 będzie zarządzanie ryzykami, które pojawiły się w 2020 roku …

PRNews.pl

Zobacz również

11,5 tys. zł – przy takim dochodzie każdy bank pożyczyłby ponad milion

11,5 tys. zł – przy takim dochodzie każdy bank pożyczyłby ponad milion

Nawet ponad 1,3 mln zł mogłaby pożyczyć…

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Wyższa marża może przełożyć się na spore…

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Tak naprawdę w Idea Banku brakowało około…

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

Podczas zakupów lub sprzedaży w sieci, nie…

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro powinno stać się rzeczywistością w…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Justyna H.:

Dzisiaj to już korzysta się najróżniejszych usług. Prowadzi się księgowość, wszelkie działania reklamowe, …

sob, 23 sty 2021 (10:12) • Drugie życie przelewu QR – uruchom dodatkowe płatności mobilne

Justyna H.:

Jedno jest pewne- samodzielne prowadzenie księgowości to trudny orzech do zgryzienia, jak nie …

sob, 23 sty 2021 (09:59) • Kiedy dojdzie mój przelew?

Richard Ken:

Dzień dobry, Nazywam się Maria Elisabeth Schaeffler, niemiecki magnat biznesowy, inwestor i filantrop. …

sob, 23 sty 2021 (02:37) • Bank Pocztowy uruchamia specjalną ofertę dla emerytów

mirekk:

Żeby państwo polskie budowało przynajmniej wystarczająco dużo mostów... …

śr, 20 sty 2021 (12:26) • Aż 67% Polaków uważa, że emerytura nie wystarczy im, aby przeżyć. Prawie 20% nie ma planu, jak zapewnić sobie bezpieczeństwo na starość. Wyniki badania

Slavekk:

A jak zakładasz rachunek w banku to też im dowodu nie pokażesz? …

śr, 20 sty 2021 (06:52) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców