W swojej najnowszej aplikacji BNP Paribas Bank zaprasza użytkowników do konkursu, w którym mogą wygrać bony do Empiku o wartości 100 zł oraz czytnik e-booków Amazon Kindle. Wystarczy śledzić losy państwa Papierkowych.
Aplikacja, dostępna pod adresem https://apps.facebook.com/cojaplanie/ i na fanpage’u banku: http://www.facebook.com/bnpparibasbank nawiązuje do najnowszej kampanii reklamowej „Porozmawiajmy o Twoich planach” promującej kredyt gotówkowy i samochodowy. Jej przewrotna nazwa „Co ja planie?” odnosi się do bardzo popularnego obecnie powiedzenia „Co ja pacze?”, które stało się znane pod koniec zeszłego roku, kiedy do sieci został wrzucony obrazek sympatycznego kota siedzącego przy dorysowanym markerem ekranie komputera. Bank sparafrazował to powiedzenie odnosząc się do hasła przewodniego własnej kampanii.
Nowy telewizor czy nowe meble? – przed takim wyborem stanęli państwo Papierkowi, bohaterowie najnowszej aplikacji „Co ja planie?”. Ona robi wszystko, by przekonać męża do zmiany wyposażenia, on woli nowy sprzęt. Historia państwa Papierkowych angażuje internautów w interaktywną zabawę i odgadywanie kolejnych zagadek. Krok po kroku użytkownicy poznają wielki plan państwa Papierkowych. W aplikacji występuje także rysunkowa wersja kota, znanego z jednego ze spotów telewizyjnych banku.
W kolejnych edycjach konkursu w poniedziałki, środy i piątki użytkownicy mogą wygrać bony do empiku o wartości 100 zł, a w finale – czytnik e-booków Amazon Kindle. Konkurs potrwa do końca marca.
„Porozmawiajmy o Twoich planach” – pod tym hasłem BNP Paribas Bank promuje od poczatku marca kredyt gotówkowy i samochodowy na nowych warunkach cenowych: kredyt gotówkowy do 100 tys. zł oprocentowany na poziomie 9,9 proc. bez prowizji oraz kredyt samochodowy z oprocentowaniem 7,9 proc. na auta nowe i używane do dziesięciu lat.
Działania wsparte są kampanią social ads na Facebooku. Za projekt, przygotowanie oraz wdrożenie aplikacji „Co ja planie?” odpowiada agencja interaktywna WeAreMedia w porozumieniu z zespołem odpowiedzialnym za komunikację w social media po stronie banku.
BNP Paribas prowadzi swój profil na Facebooku od maja 2010 r. Obecnie, ma ponad 20 tys. fanów i tym samym, według portalu socialbakers.com, znajduje się w czołówce banków obecnych na Facebooku w Polsce.
Rys. Zrzut ekranu z zakładki konkursowej „Co ja planie?”
Źródło: BNP Paribas