PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAnalizyCo klienci chcą zmienić w swoim banku?

Co klienci chcą zmienić w swoim banku?

Analizy 09.11.2011 (12:10)

Klientów banków interesują nie tylko koszty obsługi. Spośród tych, którzy chcieliby zmienić coś w swoim banku, jednej czwartej zależałoby na wyższej jakości usług bardziej, niż na obniżeniu cen. Mimo, iż banki chętnie chwalą się nowinkami technologicznymi, klienci liczą raczej na poprawę jakości obsługi świadczonej przez pracowników w oddziale i call center – wynika z badania przeprowadzonego dla firmy doradczej Goldenberry.

Klientom banków nie jest wszystko jedno, jaki poziom usług i za jaką cenę otrzymują. 70 proc. z tych badanych przez TNS OBOP na zlecenie Goldenberry potrafiło wskazać choć jeden obszar, który można by ulepszyć. Co chcielibyśmy poprawić w bankach, gdybyśmy mieli taką możliwość? Spośród zainteresowanych zmianami, 75 proc. chciałoby obniżenia kosztów usług. Dla pozostałych ważniejsza jest jakość obsługi przez pracowników w oddziałach banku lub na call center, oraz wygodniejszy system do obsługi konta przez Internet. – To istotna informacja, że grupa klientów zainteresowanych zmianami jest tak liczna – mówi Marta Niemczyk, partner w firmie doradczej Goldenberry. – Świadomość oczekiwanej zmiany oznacza potencjalnie otwartość na  skorzystanie z innej, lepszej oferty. Uwagę zwraca dodatkowo fakt, że więcej klientów oczekuje lepszej obsługi w sytuacji osobistego kontaktu z pracownikami banku w oddziale lub call center, niż poprawy w zakresie bankowości internetowej.

Klienci zainteresowani czymś więcej, niż najtańszą ofertą, są naturalną grupą docelową dla banków nastawionych na konkurowanie jakością usług, a nie wysokością opłat i prowizji. – Badanie potwierdza, że choć niskie opłaty i prowizje są wciąż istotne dla klientów banków, znacząca wśród nich grupa oczekiwałaby poprawy jakości usług. Szczególnie w przypadku klientów zamożniejszych zyskają te banki, którym uda się przekonać klientów o wyższym niż u konkurencji standardzie obsługi oraz odpowiadającej współczesnym wymaganiom bankowości internetowej – mówi Marta Niemczyk. – Warto także podkreślić, że o wysokiej jakości w oczach klienta decydują przede wszystkim pracownicy, z którymi klient się kontaktuje, jak również rozwiązania technologiczne, które umożliwiają doradcy bankowemu udzielenie kompetentnej informacji o statusie spraw klienta, co pozwala lepiej zaadresować jego potrzeby – dodaje.

Badanie zostało przeprowadzone w październiku 2011 roku przez TNS OBOP na zlecenie firmy doradczej Goldenberry. Spośród 1000 ankietowanych 81 proc. zadeklarowało korzystanie z usług banków.

Źródło: Clear Communication Group

analizy badania banki klient obsługa klienta oferta 2011-11-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: analizy badania banki klient obsługa klienta oferta

Sprawdź także:

a 0 Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
22.09.2023 (11:33) – informacja prasowa

Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem

Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …

a 0 mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
22.09.2023 (11:30) – informacja prasowa

mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki

Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …

a Kariera w finansach 0 Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?
22.09.2023 (06:51) – informacja prasowa

Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?

Niechęć pracodawców do ochrony przedemerytalnej, gorsza znajomość języków obcych czy najnowszych technologii - to w …

a 0 Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication
22.09.2023 (06:49) – informacja prasowa

Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication

Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC …

a 0 Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?
22.09.2023 (06:47) – informacja prasowa

Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?

1/3 badanych przez Pracuj.pl Polaków wskazuje, że nie są zadowoleni z otrzymywanego wynagrodzenia. Powód? Brak …

a 0 Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko
22.09.2023 (06:45) – informacja prasowa

Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko

Najnowszy raport Capgemini Research Institute „World Payments Report 2023” dotyczący globalnych płatności, ujawnia, …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Milena:

Samochód albo irobot by mi się przydały, trzeba będzie wziąć udział ;) …

pt, 22 wrz 2023 (09:49) • Samochód i ponad 1000 nagród do wygrania w loterii banków spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców