PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • Grupa Europa
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkTomasz JaroszekCo TVN24 ma wspólnego z BRE Bankiem?

Co TVN24 ma wspólnego z BRE Bankiem?

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Tomasz Jaroszek 05.11.2010 (07:34)

Jedną z metod na przyciągnięcie klientów jest ich edukowanie. Banki nareszcie to zrozumiały i wprowadziły w życie kilka rozwiązań. BRE Bank chce edukować kobiety, prowadzące przedsiębiorstwa. W najbliższą niedzielę na antenie TVN24 zobaczymy program mający edukować i inspirować kobiety w biznesie. Szczegóły zdradziła nam również sama autorka programu.

 

Sukces pisany szminką – pod taką nazwą zobaczymy w najbliższą niedzielę o 19.00 na TVN24 program telewizyjny, mający kobiety inspirować i edukować. Rozmowy z ekspertami poprowadzi Olga Kozierowska, dziennikarka Radia PiN i pomysłodawczyni, dla której będzie to kolejny etap prowadzonej od dłuższego czasu inicjatywy.

Najpierw była audycja w radiu PiN, później powstał portal, dalej konkurs, a później książka. Teraz czas na program telewizyjny – zdradza Olga Kozierowska, autorka dziś już właściwie niezależnej marki – „sukces pisany szminką”.

Specjalistów z BRE Banku nie zobaczymy wprawdzie w pierwszym odcinku, ale już za tydzień ekspertem będzie znany wszystkim w sektorze Przemysław Gdański, członek Zarządu BRE Banku.

O kobietach i dla kobiet


Takiego programu jeszcze w polskiej telewizji nie było. TVN24 jako pierwsza stacja zdecydowała się na program dla kobiet i o kobietach, ale w pełni zachowanej tematyce biznesowej. Nawet w kanałach branżowych, mówiących szeroko o biznesie, nie zdarzyło się jeszcze, aby kobiety miały całkowicie dedykowany program. W akcję Olgi Kozierowskiej zaangażowany jest BRE Bank, który swoimi ekspertami zamierza wspomagać edukacyjną część programu.

Każdy niedzielny wieczór rozpocznie się od wywiadu z kobietą sukcesu. W pierwszym odcinku usłyszymy historię przedsiębiorcy, która odniosła sukces dzięki rozwijaniu biznesu w czasie kryzysu. Druga część programu to inspirująca historia kobiecego sukcesu w biznesie w formie mini-reportażu. Na koniec cześć trzecia, stricte edukacyjna. Tutaj eksperci doradzą widzom jak radzić sobie z problemami finansowymi oraz korzystać z usług pomocnych w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Przed autorką programu nie lada zadanie – w rozmowach z ekspertami spróbuje w przystępny sposób przekazać widzom na pozór trudną wiedzę dotyczącą finansów i prowadzenia przedsiębiorstwa. Najbliższe tygodnie pokażą czy program w TVN24 zwieńczy dzieło „Sukcesu pisanego szminką”.

Trend czy ewenement?


W sektorze bankowym pojawia się coraz częściej personalizacja usług finansowych. Najlepiej widać to po produktach, które dają dobry wydźwięk w mediach, a czasem również dobrze się sprzedają. Bardzo dobrze pokazują to przykłady BZ WBK oraz Banku Millennium. Konto na Obcasach, nawet jeśli było w cieniu promocji rachunków z Gerardem Depardieu, to jednak silną kampanią i dobrym marketingiem spozycjonowało Bank Zachodni WBK jako jednego z prekursorów bankowości dedykowanej płci pięknej.

Bank Millennium stworzył z kolei jeden z najciekawszych produktów na rynku kart, również dedykowany kobietom. Karta kredytowa Impresja ma np. rozbudowany pakiet assistance, który oprócz standardowych świadczeń, takich jak np. naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia, zapewnia także usługi dedykowane specjalnie dla kobiet m.in. zorganizowanie korepetycji dla dziecka, umówienie wizyty w gabinetach kosmetycznych czy też pomoc specjalisty w zakresie montażu urządzeń domowych. Chociaż feministki maja niewątpliwie swoje zdanie na temat tak dedykowanych usług, to jednak karta jest hitem sprzedażowym banku, przypadła do gustu klientkom, a ostatnio została zaliczona do najlepszych lojalnościowych kart w Europie (według konkursu Public-News).

Edukacja i otwarcie się mediów na kwestię biznesu wśród kobiet jest czymś więcej niż jedynie sprofilowanym produktem bankowym. Dla BRE Banku to bardzo dobry krok wizerunkowy. Problem edukowania społeczeństwa (w domyśle: klientów) przewija się coraz intensywniej od czasu kryzysu finansowego, ale faktycznych działań nie jest wcale tak dużo. Program w telewizji o szerokim zasięgu może być krokiem, z czasem wyznaczającym pewien trend. Chociaż znając życie, sprowadzi przed telewizory także dużą część mężczyzn, którzy zechcą dowiedzieć się więcej o rozwoju swoich przedsiębiorstw.

Źródło: PR News

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
biznes bre edukacja media tomasz jaroszek tvn 2010-11-05
Redakcja PRNews.pl
Tagi: biznes bre edukacja media tomasz jaroszek tvn

Sprawdź także:

0 W iPKO biznes można już sprawdzić rachunek kontrahenta na białej liście podatników VAT
16.12.2019 (14:12) – informacja prasowa

W iPKO biznes można już sprawdzić rachunek kontrahenta na białej liście podatników VAT

Klienci PKO Banku Polskiego od teraz mogą zweryfikować rachunek kontrahenta na białej liście podatników VAT, …

0 Banki nie mogą żądać od frankowiczów opłaty za korzystanie z kapitału
16.12.2019 (12:15) – informacja prasowa

Banki nie mogą żądać od frankowiczów opłaty za korzystanie z kapitału

Po ogłoszeniu wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej dotyczącego kredytów we frankach banki szukają …

0 Wiele nowych pomysłów na big data w bankowości – finał hackathonów Pekao rozstrzygnięty
16.12.2019 (12:07) – informacja prasowa

Wiele nowych pomysłów na big data w bankowości – finał hackathonów Pekao rozstrzygnięty

Jak wykorzystać dane z kart płatniczych, aby zaprojektować funkcjonalne rozwiązanie dla klienta detalicznego? Nad …

0 PayPo nawiązał współpracę ze sklepem Answear.com. Zaoferuje tam płatności odroczone
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
16.12.2019 (12:02)

PayPo nawiązał współpracę ze sklepem Answear.com. Zaoferuje tam płatności odroczone

Firma PayPo, oferująca płatności odroczone, nawiązała współpracę ze sklepem Answear.com. Obecnie fintech obsługuje …

0 Millennium i ING mają najbardziej lojalnych klientów. Wyniki badania
16.12.2019 (11:46) – informacja prasowa

Millennium i ING mają najbardziej lojalnych klientów. Wyniki badania

Bank Millennium i ING Bank Śląski mają najbardziej lojalnych klientów detalicznych, wynika z najnowszego badania …

0 Co 19 nowe mieszkanie powstaje w bloku z wielkiej płyty
16.12.2019 (11:29) – informacja prasowa

Co 19 nowe mieszkanie powstaje w bloku z wielkiej płyty

Jesteśmy świadkami renesansu technologii wielkopłytowej. Z kwartału na kwartał rośnie liczba mieszkań budowanych z …

PRNews.pl

Zobacz również

mBank trafi w ręce państwa? Sasin podgrzewa spekulacje

mBank trafi w ręce państwa? Sasin podgrzewa spekulacje

Rząd planuje dalsze zwiększanie udziału polskiej własności…

To jeszcze nie koniec – kredyty hipoteczne nadal drożeją [HipoTracker Bankier.pl]

To jeszcze nie koniec – kredyty hipoteczne nadal drożeją [HipoTracker Bankier.pl]

Marże kredytów kontynuują marsz w górę. Jak…

BNP Paribas „zgubił” pieniądze klienta. Chodzi o kilkadziesiąt tysięcy dolarów

BNP Paribas „zgubił” pieniądze klienta. Chodzi o kilkadziesiąt tysięcy dolarów

Problemy po fuzji BNP Paribas i Raiffeisena.…

Dla kogo podwyższona stawka na koncie oszczędnościowym?

Dla kogo podwyższona stawka na koncie oszczędnościowym?

Klienci, którzy są skłonni założyć konto osobiste…

Dochody 8 tys. zł – na ile kredytu hipotecznego można liczyć?

Dochody 8 tys. zł – na ile kredytu hipotecznego można liczyć?

Bezdzietne małżeństwo mające co miesiąc do dyspozycji…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Jaki jest największy bank w Polsce po…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Banki w Polsce obsługują już co najmniej…

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Umacnianie pozycji poszczególnych banków i tylko nieliczne…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Maciej Kusznierewicz:

No właśnie chodzi o to, żeby - mając np. pięć kont w pięciu …

pon, 16 gru 2019 (10:47) • Podgląd kont z Pekao w Moim ING. Bank umożliwił też uzyskanie pożyczki w oparciu o historię kont z innych banków

hasler:

Jedna z ponadnarodowych korporacji taki wynik osiąga w kwartał. To tak dla porównania. …

pon, 16 gru 2019 (10:29) • BNP Paribas wspiera transformację energetyczną. Już 10 000 gospodarstw domowych korzysta z paneli fotowoltaicznych dzięki ofercie banku

Martin:

Przelew na telefon był dostępny w Pekao od kilku miesięcy. Niestety ograniczony był …

pon, 16 gru 2019 (10:13) • Przelewy na numer telefonu Blik są już dostępne dla klientów Banku Pekao

Kramer:

Po ostatniej promocji z października 2019, czekałem na wstępną decyzję prawie miesiąc czasu. …

pon, 16 gru 2019 (09:58) • Diners Club Polska przyśpiesza proces wydawania kart

Anna Zambrowska:

Teraz nowy wyłudzacz stellajamie@yahoo.com - kapitan statku. …

pon, 16 gru 2019 (08:41) • Wraca oszustwo „na PayPala”. Uważajcie, jeśli sprzedajecie coś na OLX lub Allegro

  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • Pit 39
  • Pit 8c
  • Pit 2018
  • Kalkulator brutto netto
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2019 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców