PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkTomasz JaroszekCo TVN24 ma wspólnego z BRE Bankiem?

Co TVN24 ma wspólnego z BRE Bankiem?

Tomasz Jaroszek 05.11.2010 (07:34)

Jedną z metod na przyciągnięcie klientów jest ich edukowanie. Banki nareszcie to zrozumiały i wprowadziły w życie kilka rozwiązań. BRE Bank chce edukować kobiety, prowadzące przedsiębiorstwa. W najbliższą niedzielę na antenie TVN24 zobaczymy program mający edukować i inspirować kobiety w biznesie. Szczegóły zdradziła nam również sama autorka programu.

 

Sukces pisany szminką – pod taką nazwą zobaczymy w najbliższą niedzielę o 19.00 na TVN24 program telewizyjny, mający kobiety inspirować i edukować. Rozmowy z ekspertami poprowadzi Olga Kozierowska, dziennikarka Radia PiN i pomysłodawczyni, dla której będzie to kolejny etap prowadzonej od dłuższego czasu inicjatywy.

Najpierw była audycja w radiu PiN, później powstał portal, dalej konkurs, a później książka. Teraz czas na program telewizyjny – zdradza Olga Kozierowska, autorka dziś już właściwie niezależnej marki – „sukces pisany szminką”.

Specjalistów z BRE Banku nie zobaczymy wprawdzie w pierwszym odcinku, ale już za tydzień ekspertem będzie znany wszystkim w sektorze Przemysław Gdański, członek Zarządu BRE Banku.

O kobietach i dla kobiet


Takiego programu jeszcze w polskiej telewizji nie było. TVN24 jako pierwsza stacja zdecydowała się na program dla kobiet i o kobietach, ale w pełni zachowanej tematyce biznesowej. Nawet w kanałach branżowych, mówiących szeroko o biznesie, nie zdarzyło się jeszcze, aby kobiety miały całkowicie dedykowany program. W akcję Olgi Kozierowskiej zaangażowany jest BRE Bank, który swoimi ekspertami zamierza wspomagać edukacyjną część programu.

Każdy niedzielny wieczór rozpocznie się od wywiadu z kobietą sukcesu. W pierwszym odcinku usłyszymy historię przedsiębiorcy, która odniosła sukces dzięki rozwijaniu biznesu w czasie kryzysu. Druga część programu to inspirująca historia kobiecego sukcesu w biznesie w formie mini-reportażu. Na koniec cześć trzecia, stricte edukacyjna. Tutaj eksperci doradzą widzom jak radzić sobie z problemami finansowymi oraz korzystać z usług pomocnych w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Przed autorką programu nie lada zadanie – w rozmowach z ekspertami spróbuje w przystępny sposób przekazać widzom na pozór trudną wiedzę dotyczącą finansów i prowadzenia przedsiębiorstwa. Najbliższe tygodnie pokażą czy program w TVN24 zwieńczy dzieło „Sukcesu pisanego szminką”.

Trend czy ewenement?


W sektorze bankowym pojawia się coraz częściej personalizacja usług finansowych. Najlepiej widać to po produktach, które dają dobry wydźwięk w mediach, a czasem również dobrze się sprzedają. Bardzo dobrze pokazują to przykłady BZ WBK oraz Banku Millennium. Konto na Obcasach, nawet jeśli było w cieniu promocji rachunków z Gerardem Depardieu, to jednak silną kampanią i dobrym marketingiem spozycjonowało Bank Zachodni WBK jako jednego z prekursorów bankowości dedykowanej płci pięknej.

Bank Millennium stworzył z kolei jeden z najciekawszych produktów na rynku kart, również dedykowany kobietom. Karta kredytowa Impresja ma np. rozbudowany pakiet assistance, który oprócz standardowych świadczeń, takich jak np. naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia, zapewnia także usługi dedykowane specjalnie dla kobiet m.in. zorganizowanie korepetycji dla dziecka, umówienie wizyty w gabinetach kosmetycznych czy też pomoc specjalisty w zakresie montażu urządzeń domowych. Chociaż feministki maja niewątpliwie swoje zdanie na temat tak dedykowanych usług, to jednak karta jest hitem sprzedażowym banku, przypadła do gustu klientkom, a ostatnio została zaliczona do najlepszych lojalnościowych kart w Europie (według konkursu Public-News).

Edukacja i otwarcie się mediów na kwestię biznesu wśród kobiet jest czymś więcej niż jedynie sprofilowanym produktem bankowym. Dla BRE Banku to bardzo dobry krok wizerunkowy. Problem edukowania społeczeństwa (w domyśle: klientów) przewija się coraz intensywniej od czasu kryzysu finansowego, ale faktycznych działań nie jest wcale tak dużo. Program w telewizji o szerokim zasięgu może być krokiem, z czasem wyznaczającym pewien trend. Chociaż znając życie, sprowadzi przed telewizory także dużą część mężczyzn, którzy zechcą dowiedzieć się więcej o rozwoju swoich przedsiębiorstw.

Źródło: PR News

biznes bre edukacja media tomasz jaroszek tvn 2010-11-05
Redakcja PRNews.pl
Tagi: biznes bre edukacja media tomasz jaroszek tvn

Sprawdź także:

a 0 Diversity Days w ING
12.06.2025 (14:24)

Diversity Days w ING

ING Bank Śląski zaprasza na Diversity Days, podczas których zaprezentuje przestrzeń biurową, która może wspierać …

a 0 Autopay wdraża płatności powtarzalne Blik w swojej aplikacji
12.06.2025 (14:22)

Autopay wdraża płatności powtarzalne Blik w swojej aplikacji

Autopay, oferujący rozwiązania fintech dla firm i klientów indywidualnych, wdrożył płatności powtarzalne BLIK w …

a 0 Nowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa
12.06.2025 (08:17)

Nowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa

W czerwcu wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki UNIQA. W znanym formacie ponownie zobaczymy Mirosława …

a 0 SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030
12.06.2025 (08:15)

SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030

Firma Speednet ogłosiła publikację swojego raportu zatytułowanego "SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030". …

a 0 Cyfrowa hipoteka już dostępna w VeloBanku
12.06.2025 (08:12)

Cyfrowa hipoteka już dostępna w VeloBanku

VeloBank jako jeden z pierwszych banków na rynku udostępnia zdalny proces refinansowania kredytu mieszkaniowego – …

a 0 Blik Płacę Później wkrótce dla klientów PKO Banku Polskiego
12.06.2025 (08:10)

Blik Płacę Później wkrótce dla klientów PKO Banku Polskiego

Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli za kilka miesięcy skorzystać z płatności BLIK Płacę Później. Wdrożenie …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

41,5 mln kont osobistych prowadziły na koniec…

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Bankowcy nie mogą narzekać na brak klientów.…

Revolut i zaginiony przelew. Fintech zachęca do interwencji u Rzecznika Finansowego i w Banku Litwy

Revolut i zaginiony przelew. Fintech zachęca do interwencji u Rzecznika Finansowego i w Banku Litwy

Pan Adam od ponad miesiąca nie może…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców