PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualności„Codzienne zakupy, codzienne nagrody” – nowa kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami Visa

„Codzienne zakupy, codzienne nagrody” – nowa kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami Visa

Aktualności 14.11.2008 (08:57)
Karty

Promocja „Codzienne zakupy, codzienne nagrody” zorganizowana przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi ma na celu zachęcanie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką. Pierwsza duża promocja Visa w Polsce miała miejsce dokładnie 10 lat temu; od tego czasu polskie karty Visa są coraz częściej używane do płacenia.

„Od 10 lat promujemy używanie kart Visa od razu do płatności zamiast do wypłacania najpierw gotówki w bankomacie i dopiero później płacenia tą samą gotówką w sklepie. Z zadowoleniem widzimy, że coraz więcej osób przekonuje się, że karty Visa są wygodniejsze i bezpieczniejsze niż gotówka” – stwierdziła Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor generalna organizacji Visa Europe w Polsce. „To jest największa do tej pory kampania promocyjna Visa w Polsce”.

Liczba i wartość płatności bezgotówkowych dokonywanych kartami Visa dynamicznie rośnie od kilku lat – przykładowo, w ciągu 12 miesięcy do czerwca br. liczba takich transakcji zwiększyła się o 34,5%, zaś wartość płatności o 36,2%. Wzrost wartości transakcji bezgotówkowych kartami Visa jest od kilku lat prawie dwukrotnie wyższy niż przyrost wartości wypłat gotówki, w wyniku czego zwiększa się udział płatności bezgotówkowych w całości transakcji zawartych kartami Visa. Wynosi on już 45,3% całkowitej liczby transakcji oraz 23% całkowitej wartości obrotów.

W ramach kampanii „Codzienne zakupy, codzienne nagrody” została przygotowana loteria promocyjna, która potrwa do końca grudnia br. Jest to promocja aktywna, wymagająca zaangażowania i świadomego działania ze strony posiadacza karty Visa, który chce wygrać nagrody: po zapłaceniu kartą należy zarejestrować transakcje. Rejestracji transakcji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, gdzie na internautów czeka spore ułatwienie – można to robić w „blokach” po kilka transakcji przy jednej rejestracji, ale transakcje można też rejestrować z pomocą specjalnego „robota” Gadu-Gadu działającego pod numerem 33339, wysyłając SMS czy wreszcie poprzez tradycyjny kupon papierowy wysyłany pocztą. Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie ogólnopolskiej, na wiatach przystankowych (city lights), w punktach sprzedaży i w Internecie. O promocji informują także banki członkowskie Visa, które wydrukowały ulotki, tzw. „wrzutki” do wyciągów i plakaty a także wykorzystują swoje ekrany bankomatowe czy strony internetowe. 10 listopada br. ruszył innowacyjny konkurs na antenie Radia ZET. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.

„10 lat temu głównymi nagrodami w promocji Visa były dwie wycieczki do Nowego Jorku. Od tego czasu użytkownicy kart Visa w Polsce mogli wygrać wyjazdy na kilka Igrzysk Olimpijskich, kilkanaście samochodów, telewizory plazmowe, aparaty fotograficzne, nagrody pieniężne – rok darmowych zakupów, opłacenie wakacji i wiele innych. W obecnej, największej do tej pory promocji wszystkie zarejestrowane transakcje będą uczestniczyć w losowaniu nagród głównych – trzech samochodów Honda Civic oraz atrakcyjnych nagród pieniężnych, które na pewno przydadzą się na nadchodzące Święta” – powiedział Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.

„Nagrody pieniężne na kartach Visa będą także wygranymi w konkursie prowadzonym na antenie Radia ZET, gdzie premiowany będzie refleks słuchaczy dotyczący szybkiego przesłania SMS-em wymyślonego, podawanego na antenie radia numeru, przypominającego numer PIN. Szykujemy także inne niespodzianki” – dodał Tomasz T. Owoc. Konkurs radiowy będzie towarzyszył promocji Visa przez osiem tygodni, do 29 grudnia br. włącznie.

W loterii promocyjnej, która rozpoczęła się 3 listopada i potrwa do 31 grudnia br. udział mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Promocja otwarta jest dla wszystkich rodzajów kart, jakie wydają polskie banki, zarówno kart debetowych, jak i kart kredytowych, począwszy od kart Visa Electron do kart najbardziej prestiżowych – Visa Infinite. Rejestracji można dokonać aż do 11 stycznia 2009 r.

Uczestnicy promocji mogą wygrać każdego dnia jej trwania 500 zł, które otrzymają na przedpłaconej karcie Visa. W każdym tygodniu promocji jedna z osób wygra 5 000 zł. Trzy nagrody główne to samochody Honda Civic.

W telewizji (TP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4, TVN 24, TVN CNBC Biznes, pakiet kanałów Discovery, pakiet kanałów At Media, TVP Sport) emitowany jest 30-sekundowy spot promocyjny. Około 20 sekund tego spotu to element wizerunkowy z tegorocznej reklamy telewizyjnej Visa, która na przykładzie mężczyzny biegnącego na swój ślub przekonuje, że z kartą Visa żyje się lepiej, nawet w trudnych sytuacjach. Kolejne sekundy informują o promocji – ta część została przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Silna kampania obejmuje także radio, prasę ogólnopolską (głównie tygodniki i miesięczniki), wiaty przystankowe, punkty sprzedaży oraz Internet.

Kreacja do promocji powstała lokalnie; agencja Saatchi & Saatchi przygotowała trzy egzekucje kreatywne: pomarańcze, proszek do prania oraz mleko, czyli produkty codziennej potrzeby, w których ukryte są główne nagrody w promocji – samochody Honda Civic.

karty kredytowe karty płatnicze 2008-11-14
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karty kredytowe karty płatnicze

Sprawdź także:

a 0 BIK: Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe - październik 2025
08.12.2025 (04:21) – informacja prasowa

BIK: Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe - październik 2025

Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach (filarach) produktowych posiadających …

a 0 Bank Rozwoju Rady Europy wypłacił 125 mln euro kredytu Pekao Leasing na rozwój MŚP
08.12.2025 (04:19) – informacja prasowa

Bank Rozwoju Rady Europy wypłacił 125 mln euro kredytu Pekao Leasing na rozwój MŚP

Bank Rozwoju Rady Europy (Council of Europe Development Bank – CEB) wypłacił Pekao Leasing 125 mln euro drugiej …

a 0 Nadzór nad pośrednikami kredytowymi. To nie ochrona klientów, a ograniczanie konkurencji [komentarz]
08.12.2025 (04:18) – informacja prasowa

Nadzór nad pośrednikami kredytowymi. To nie ochrona klientów, a ograniczanie konkurencji [komentarz]

Ponad 40 tys. podmiotów pośredniczących w udzielaniu kredytów konsumenckich ma być kontrolowanych przez Komisję …

a 0 Podsumowanie 2025 roku w branży consumer finance
08.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Podsumowanie 2025 roku w branży consumer finance

Rok 2025 okazał się dla branży consumer finance okresem intensywnych zmian, w którym wzrost popytu na kredyty …

a 0 Automarket.pl otwiera się dla wszystkich. To drugi z ekosystemów zapowiedzianych w strategii PKO BP
08.12.2025 (04:13) – informacja prasowa

Automarket.pl otwiera się dla wszystkich. To drugi z ekosystemów zapowiedzianych w strategii PKO BP

Automarket.pl stał się od grudnia ogólnodostępną platformą ogłoszeniową z pełnym ekosystemem mobilności, wspieranym …

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 roku polski sektor…

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców