Sukcesem zakończyło się wdrożenie platformy Comarch Internet Banking w jednym z największych banków Tajlandii TMB Public Company Limited, należącym do ING Group. To pierwsze wdrożenie Comarch Internet Banking na azjatyckim rynku finansowym.
Rozwiązanie wdrożone w TMB będzie obsługiwać klientów korporacyjnych. Zakres funkcjonalny platformy transakcyjnej Comarch Internet Banking obejmuje m.in. obsługę cash management, prezentację rachunków kredytowych i depozytowych oraz raportowanie. Platforma informacyjna i komunikacyjna Comarch Internet Banking pozwoli pracownikom TMB na zaawansowane zarządzanie zarówno użytkownikami i zadaniami, jak i prowizjami i opłatami.
– Klienci banków stają się coraz bardziej wymagający – potrzebują stałego dostępu do swoich kont 24 godziny na dobę z każdego miejsca na świecie. Comarch Internet Banking to bardzo efektywne rozwiązanie – każda instytucja finansowa wie, że jej konkurencyjność na rynku zależy od spełnienia oczekiwań klientów’ – podkreśla Robert Florczyk, Sales Director, Comarch SA.
– Jesteśmy świadomi faktu, że innowacyjny bank wykorzystujący najnowsze technologie musi zapewnić swoim klientom łatwy dostęp do kont przez Internet. Zdecydowaliśmy się wdrożyć rozwiązanie Comarch, nie tylko ze względu na jego szeroką funkcjonalność i elastyczność dalszej rozbudowy, ale przede wszystkim z powodu gwarancji wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Dopiero co udostępniliśmy funkcjonalność platformy transakcyjnej, a już obserwujemy wzrost zainteresowania naszych klientów’ – wyjaśnia Patchanee Vongsilpawattana, Head of Transactional Banking Group, TMB.
Źródło: Comarch