Po raz pierwszy w dziesięcioletniej historii konkursów technologicznych Gazety Bankowej przyznano tytuł „Ubezpieczeniowy Lider Informatyki” – statuetkę w tej kategorii odebrała Concordia Ubezpieczenia za System Obsługi Sprzedaży Rubinet. Gala odbyła się w 14 marca 2012 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Tegoroczny konkurs o tytuł Lidera Informatyki Instytucji Finansowych miał szczególny wymiar, ponieważ była to jubileuszowa, dziesiąta edycja. Wpłynęła na nią rekordowa liczba zgłoszeń konkursowych, zarówno z instytucji ubezpieczeniowych, jak i banków. Gazeta Bankowa, organizator konkursu, wobec zwiększonej ilości zgłoszeń z instytucji ubezpieczeniowych, uznała, że czas, aby do „Bankowego Lidera Informatyki” dołączył „Ubezpieczeniowy Lider Informatyki”. Statuetkę i tytuł w tym roku Kapituła przyznała po raz pierwszy, i to właśnie Concordia Ubezpieczenia. Liderem Bankowym został Bank Handlowy w Warszawie.
Concordia do konkursu zgłosiła System Obsługi Sprzedaży Rubinet, program wsparcia sprzedaży wykorzystywany przez agentów i banki współpracujące z Concordia Ubezpieczenia. Jury doceniło Rubinet za wartości dla wszystkich stron: Klienta, Pośrednika, Partnera biznesowego. Autorzy ankiety podkreślali też przewagi konkurencyjne Rubinetu – od innych systemów wyróżnia go fakt, że każdy produkt ubezpieczeniowy może być sprzedawany przez integrację systemów z innymi Partnerami za pomocą usług internetowych (Web Service).
– Czujemy się niezwykle docenieni. Otrzymaliśmy w jubileuszowym, 15 roku funkcjonowania Concordia Ubezpieczenia na polskim rynku, nagrodę przyznawaną po raz pierwszy instytucjom ubezpieczeniowym. Jest to ważna tytuł, bo doceniający rozwiązanie informatyczne, nad którym pracowało tak wiele osób, którym dzisiaj chciałbym podziękować. Ułatwienie pracy pośrednikom, najnowsze technologie, a także strategia firmy nowoczesnej, działającej sprawnie w oparciu o rozwiązania on-line są głównymi kierunkami rozwoju naszej firmy na najbliższe lata – mówi Prezes Zarządu, Piotr Narloch.
Nagroda jest niewątpliwie elementem mobilizującym do dalszego rozwijania Rubinetu oraz prowadzenia prac nad wykorzystywaniem nowych technologii w celu usprawnienia pracy pośredników, którzy wypełniając polisę on-line są bardziej wiarygodni i profesjonalnie postrzegani przez Klientów.
Źródło: Concordia Polska TUW