Głównym celem kampanii jest zwiększenie znajomości oferty i zintensyfikowanie sprzedaży produktów BRE Banku wśród potencjalnych klientów.
– Z założenia nowa kampania miała mieć przede wszystkim charakter sprzedażowy. W naszej strategii postanowiliśmy skupić się na podkreśleniu unikalności oferty na rynku MSP. Udało nam się osiągnąć ten cel poprzez kreację, która umiejętnie łączy rzeczowy komunikat produktowy z aspektem wizerunkowym – powiedział Michał Kwiatkowski, Project Director w CZTERYCZWARTE.
Nowa kampania eksponuje najważniejsze atrybuty oferty: 4 miliony zł limitu kredytowego i indywidualnego doradcę.
Główne hasło „4 miliony dla Twojej firmy” to prosty komunikat przyciągający uwagę odbiorcy obietnicą wyjątkowych korzyści. Unikalność oferty ma dodatkowo uwiarygodnić osobisty doradca BRE Banku. W czterech odrębnych layoutach pojawiają się prawdziwi doradcy BRE Banku, którzy osobiście ręczą za jakość oferty. Wypowiedzi doradców to przewrotne komunikaty, którymi pozornie wiele ryzykują, np. „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, możesz się do Pawła nie odzywać”.
Na nową kampanię składają się ogłoszenia prasowe, reklamy radiowe oraz bannery i mailingi internetowe. Wszystkie projekty opracowała i zrealizowała agencja CZTERYCZWARTE, z którą BRE Bank pracuje od ponad roku.