„ Lokata Owoc Dnia. Wyciśnij 6,8%” – to hasło wprowadzające nowy produkt w ofercie Volkswagen Bank direct dla klientów indywidualnych: lokatę z dzienną kapitalizacją. Za wyróżniającą linię kreatywną i opracowanie unikalnej nazwy produktu odpowiedzialna jest agencja Diferente.
Lokata Owoc Dnia to lokata na okres 1 miesiąca. Odsetki są codziennie naliczane i przekazywane na konto, do natychmiastowej dyspozycji klienta. Co więcej, w przypadku konieczności wcześniejszego wycofania środków przez klienta, nie traci on zgromadzonych odsetek – podkreśla Karolina Łempicka z Departamentu Marketingu Volkswagen Bank Polska.
Codzienny zysk, jaki uzyskuje osoba korzystająca z lokaty był punktem wyjścia w rozmyślaniach o odpowiedniej kreacji. Sama nazwa produktu odzwierciedla ten właśnie aspekt – owoce inwestycji wpłacający zbiera każdego dnia, wyciągając sam ekstrakt, bez strat. Limonka była strzałem w przysłowiową dziesiątkę, ponieważ nie dość, że jest owocem, z którego bez trudu da się wycisnąć sok, to jeszcze swym kolorem bezpośrednio odwołuje się do barw korporacyjnych banku – dodaje Grzegorz Badzio, dyrektor kreatywnie zarządzający agencją.
Na okres trwania komunikacji nowego produktu agencja Diferente opracowała dedykowaną stronę, kreacje w internecie, POS w punktach obsługi klienta, direct mailing do klientów banku, a także plakaty i ulotki.
Źródło: Diferente