Diners Club International odświeża swój logotyp i zaprasza na mową odsłonę strony internetowej www.dinersclub.pl.
– Prawie 60-lat istnienia na światowym rynku to piękna tradycja, lecz i u nas czas na zmiany. Od lipca b.r. można spotkać się z nowym, odświeżonym i unowocześnionym wizerunkiem logo naszej marki. Logo to będzie zmieniane sukcesywnie na kartach i w oznaczeniach punktów handlowo-usługowych przyjmujących płatności kartami Diners Club na całym świecie, a także na bankomatach. – mówi Patrycja Chodzeń, Dyrektor Marketingu Diners Club Polska.
Logo nadal pozostaje w wersji niebiesko-czarnej. Jednak niebieski „cylinder” został ożywiony poprzez dobór jaśniejszego, intensywniejszego koloru oraz zmniejszenie jego rozmiaru.
Czarny napis Diners Club International został, w myśl nowoczesnych zasad grafiki użytkowej, „wyprostowany” i zapisany dużymi literami, aby być czytelniejszym i bardziej przystawać wizerunkowo do obecnych czasów.
Kontynuacją trendu unowocześniania wizerunku marki jest nowa strona internetowa. Dokonane zmiany dotyczyły użyteczności i atrakcyjności wizualnej serwisu.
– Zależało nam na wyjściu do Klienta i wyszczególnieniu stref najbardziej poszukiwanych – logowania do konta karty oraz informacji o akceptacji. Mamy nadzieję, że teraz strona jest bardziej przyjazna i użyteczna, także dla osób poszukujących informacji o naszych produktach i usługach – Dodaje Patrycja Chodzeń.
Celem strony jest kreowanie wizerunku firmy Diners Club, jako korporacji korzystającej z połączenia globalnych możliwości z lokalną wiedzą, aby być dla swoich Klientów ulubionym dostawcą tak specyficznego narzędzia finansowego, jakim jest karta płatnicza.
Źródło: Diners Club