Na czym polega nowe zabezpieczenie? Jeżeli klient korzystając z systemu e25 loguje się z innego niż dotychczas sieciowego adresu IP, to system wymusi dodatkowe uwierzytelnienie za pomocą kodu jednorazowego. Gdy klient potwierdzi nowy adres IP swojego komputera, kolejne logowania będą odbywały się w tradycyjny sposób, czyli po podaniu identyfikatora i hasła. Klienci Banku BPS otrzymali szczegółowy komunikat na temat nowego zabezpieczenia.
– Bezpieczeństwo bankowości elektronicznej zależy zarówno od banków, jak i od ich Klientów. Podnosimy poziom bezpieczeństwa systemu bankowości internetowej e25 poprzez wprowadzenie dodatkowego uwierzytelniania Klientów w przypadku zmiany adresu IP ich komputera. Dbamy również o edukowanie naszych Klientów i uświadomienie im, jak ważna jest ochrona przed zagrożeniami ze strony cyberprzestępców.
Za pośrednictwem profilu „Bank BPS Mobilnie” prowadzimy akcję informacyjną #BezpiecznizBPSmobilnie. Ponadto Klientom instytucjonalnym zaoferowaliśmy cykl bezpośrednich szkoleń na temat cyberbezpieczeństwa prowadzonych przez ekspertów Banku BPS. W ten sposób wspólnie z naszymi Klientami dbamy o bezpieczeństwo bankowości internetowej” – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej
i Mobilnej Banku BPS.