Bank BPH dostarcza swoim klientom kolejne nowoczesne rozwiązanie, charakteryzujące się optymalnie uproszczoną procedurą. Klient Bank BPH może zasilić dowolne konto Simplus lub Idea POP za pomocą bezpiecznej usługi Płatności w ramach konta Sez@m. Po podaniu numeru telefonu do zasilenia w serwisie www.bph.pl oraz dokonaniu płatności, klient otrzymuje SMS na podany numer telefonu, potwierdzający podwyższenie stanu konta pre-paid oraz potwierdzenie transakcji na własny adres e-mail.
Obok korzyści takich jak dostępność 24/7, czy dowolna kwota zasilenia w przypadku telefonów Simplus, najważniejszą zaletą tego rozwiązania jest wygoda i szybkość realizacji zasilenia.
Mając na uwadze bezpieczeństwo dokonywanych doładowań, wprowadzono zabezpieczenia transakcji, oparte na nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązaniach stosowanych w bankach. Cały proces zarówno zakupu, jak i autoryzacji odbywa się w połączeniu szyfrowanym SSL i nikt poza stronami realizującymi zlecenie zasilenia nie ma do nich dostępu.
Doładowania on-line realizowane są we współpracy z istniejącą od ponad pięciu lat firmą Blue Media, zajmującą pozycję lidera na rynku zaawansowanych usług mobilnych dla sektora finansowego.