KOMFORT to jeden z wiodących dystrybutorów miękkich i twardych podłóg w Polsce. Zarazem jeden z aktywniejszych graczy na tym rynku. Tomasz Sitka zarządzał marketingiem KOMFORTU w okresie dynamicznego rozwoju firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Pod jego kierunkiem powstawała realizowana teraz strategia marketingowa wsparta wyrazistymi kampaniami reklamowymi, które budowały wizerunek marki jako eksperta w dziedzinie wszystkich typów podłóg „Komfort. Nie tylko wykładziny“. Obecnie w związku z planowanym przeniesieniem siedziby zarządu KOMFORTU do Łodzi, Sitka rozstaje się z firmą. Wiadomo, że rozwija własną firmę zajmującą się aranżacją i wykonaniem wnętrz w przestrzeniach handlowych.
Sprawdź także:
27.04.2024 (13:05)
– informacja prasowa
Zmiana w zarządzie BGK
Premier Donald Tusk z dniem 26 kwietnia br. powołał na stanowisko wiceprezesa zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego …
27.04.2024 (13:04)
– informacja prasowa
Rada nadzorcza przyjęła kandydaturę Cezarego Kocika na prezesa mBanku
Komisja ds. wynagrodzeń i nominacji zarekomendowała dziś (26 kwietnia) radzie nadzorczej kandydaturę Cezarego …
26.04.2024 (13:35)
– informacja prasowa
Ubezpieczenie floty – na co dziś patrzą ubezpieczyciele?
Wojna cenowa trwa w najlepsze, więc dla wielu firm to kwestia ceny może być głównym kryterium wyboru ubezpieczenia. …
26.04.2024 (13:32)
– informacja prasowa
Przyszłość profesji finansowej: najnowsze badanie wskazuje na głęboki podział wśród specjalistów ds. finansów
AICPA & CIMA opublikowały raport: Re-defining Finance for a Sustainable World, najnowszą iterację programu …
26.04.2024 (13:30)
– informacja prasowa
Wiosenne porządki Polaków – największym wyzwaniem remont domu i zakup lub naprawa samochodu
Wiosna przynosi ze sobą nie tylko odrodzenie przyrody, ale także szereg wyzwań i możliwości. Wraz z korzystniejszą …
26.04.2024 (13:29)
– informacja prasowa
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu. Perspektywa wzrostów już w drugim kwartale
Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego …