Marcin Piasecki:
„Z badań jakościowych, jakie są regularnie przeprowadzane, wynika jasno, że największą siłą WSJ Polska są jego reporty i specjalistyczne dodatki tematyczne. Cieszą się one znacznie większym powodzeniem, niż materiały poświęcone tematyce leasingu, factoringu, kredytów i funduszy inwestycyjnych.”
Dominik Tzimas:
„W związku z olbrzymim zainteresowaniem reklamodawców i czytelników planujemy zwiększyć liczbę reportów i dodatków tematycznych. Opracujemy stały kalendarz ich publikacji, będą się pojawiać minimum raz w tygodniu. Nie rezygnując z tematów stricte finansowych, podejmiemy się również analizy innych obszarów gospodarki. Jeszcze w 2008 ukażą się raporty na temat branży IT, telekomunikacji i Internetu, rynku budowlanego. Każda z publikacji będzie wcześniej zajawiana i promowana na łamach tytułów ASP oraz w Internecie.
Dla sprawnej realizacji planów wydawniczych zespół redakcyjny zostanie gruntowanie przebudowany i rozszerzony; po wszystkich zmianach liczba dziennikarzy i redaktorów wzrośnie z 20 obecnie do 30.
Marcin Piasecki:
„Naszym celem jest zbudowanie młodego, dynamicznego zespołu dziennikarzy posiadających lub zainteresowanych zdobyciem specjalistycznej wiedzy na temat najróżniejszych obszarów gospodarki. Najlepsi z nich mogą liczyć na staże w redakcji Wall Street Journal Europe.”
*Źródło: Expert Monitor, reklama komercyjna bez autopromocji, styczeń-czerwiec 2007 i 2008.