E.C.H.O. Communications / PR Agency we wrześniu świętuje 10 lat swojego istnienia i 10 lat pracy dla branży budowlanej oraz wnętrzarskiej. Od samego początku agencja skupia się na adaptacji nowoczesnych narzędzi PR odpowiednich dla specyfiki tych branż. 10 lat obserwacji światowych trendów oraz potrzeb rynku pozwala na odkrywanie przed klientami agencji nowych horyzontów public relations.
E.C.H.O. Communications od początku skoncentrowało się na pracy dla branży budowlanej i wnętrzarskiej, jako tych mających olbrzymie znaczenie z punktu widzenia gospodarki.
– Dziesięć lat temu postawiliśmy na branżę budowlaną, bo właśnie tam najbardziej potrzebny był PR. Staraliśmy się być na bieżąco z trendami w public relations, aby na podstawie obserwacji rekomendować klientom najbardziej optymalne rozwiązania, adekwatne do polskich warunków i rozwijającego się rynku – mówi Krzysztof Zięba, Dyrektor Zarządzający E.C.H.O. Communications / PR Agency.
E.C.H.O. Communications od 10 lat skupia się na dobrym zrozumieniu swoich partnerów, ich miejsca w branży oraz celów strategicznych, marketingowych, sprzedażowych i wizerunkowych. Pozwala to na przygotowywanie precyzyjnych strategii, które są indywidualnie dopasowywane do potencjału firm oraz tendencji rynkowych. Klientom agencji pozwala to na optymalne zarządzanie kosztami i aktywne wykorzystanie swoich możliwości. Dziesięcioletnia obecność na rynku pozwoliła agencji E.C.H.O. Communications na wypracowanie własnego modelu prowadzenia działań PR, w którym Efektywność, Celność, Harmonia oraz Odpowiedzialność odgrywają najważniejszą rolę.
Źródło: E.C.H.O Communications