Dzięki za tej współpracy e-kobiety.pl zyskały bazę materiałów i tym samym prężnie rozbudowały dział „Ślub”. Same materiały napisane przez redakcję miesięcznika cieszą się wg statystyk dużą popularnością.
Od momentu opublikowania ich na naszych stronach zauważyliśmy wzrost oglądalności – mówi Jacek Wojnarowski. To pierwsza taka współpraca z czasopismem, który działa w realnym świecie, ale z pewnością nie ostatnia. W zanadrzu mamy kilka jeszcze ofert oraz propozycji, nad którymi musimy po prostu pomyśleć.
Pojawienie się portalu kobiecego z nikąd wzbudza nadal wiele zapytań. Szczególnie, gdy po bardzo krótkim okresie działalności (7 miesięcy) portal uplasował się i zajął miejsce w czołówce najbardziej popularnych witryn kobiecych w internecie. Ale to nie koniec rozwoju. Dzięki współpracy z czasopismem „Młoda Para” w czasopiśmie można odnaleźć informację o e-kobiety.pl.
Nie zamierzamy zajmować tylko internetu, chcemy być widoczni w rzeczywistości – dodaje Magdalena Tomczyńska. Oprócz czasopisma jesteśmy również obecni jako Patronat Medialny Kampanii „Kobiece dni z IBUPROM’EM”.
Jakie są dalsze plany na przyszłość
Na pewno dużą część czasu teraz zajmie przygotowanie do współpracy z internetowym serwisem pracy. Już jesteśmy po pierwszych rozmowach i chcemy na naszych stronach umożliwiać znalezienie pracy użytkowniczkom odwiedzającą e-kobiety.pl. Ponadto trwają jeszcze rozmowy z dwoma czasopismami o objęcie patronatu internetowego tak więc czeka nas dużo pracy – powiedziała Magdalena Tomczyńska.