Płatność kartą za pośrednictwem Internetu, którą umożliwia klientom firm ubezpieczeniowych infrastruktura eCard, przyśpiesza procedury związane z transakcją, np. kierowcy wcześniej uzyskują potwierdzenie posiadania polisy OC.
– Coraz więcej firm i branż dostrzega zalety płynące z umożliwienia swoim klientom nie tylko internetowych zakupów, ale również z udostępnienia zdalnych form płatności. Skracają one czas zawarcia transakcji, obniżają koszty ponoszone przez obie strony i pozwalają na skorzystanie z oferty przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu – podkreślił Konrad Korobowicz, Prezes Zarządu eCard S.A. – Obserwujemy wzrost zainteresowania sprzedażą w sieci wśród instytucji finansowych. eCard, jako lider na polskim rynku płatności internetowych, z uwagą śledzi ten proces i oferuje dopasowane do ich potrzeb rozwiązania. Rozliczamy już kilku dużych graczy z branży ubezpieczeń – PZU, Commercial Union, Generali, Hestię oraz Allianz, jesteśmy przekonani, że liczba umów ubezpieczeniowych zawieranych i opłacanych on-line będzie systematycznie wzrastać.
eCard zapewnia firmom ubezpieczeniowym nie tylko obsługę płatności za produkty sprzedane w Internecie. Jako jedyna w Polsce spółka oferuje pełny pakiet nowoczesnych narzędzi do zdalnego rozliczania transakcji zawieranych za pośrednictwem call center, w tym systemów opartych na tzw. IVR czyli automatycznej obsłudze klienta.
Dla eCardu jest to kolejny etap rozwoju na rynku ubezpieczeń. Spółka zamierza nawiązać współpracę z następnymi działającymi w tej branży instytucjami.