Współpraca pomiędzy PKO BP a Edelman Polska obejmuje przygotowanie strategii komunikacji, działania typu media relations na rynku polskim i brytyjskim, doradztwo w zakresie komunikacji internetowej oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych. Umowa została zawarta do 31.12.2007 r. z możliwością przedłużenia. Za działania public relations realizowane dla PKO BP odpowiada Dział PR Korporacyjnego Edelman Polska.
PKO Bank Polski jest największym i jednocześnie najstarszym bankiem w Polsce. Posiada największą w Polsce sieć sprzedaży, obejmującą 1233 oddziały, blisko 2300 agencji oraz 2100 bankomatów. Klienci banku mogą również korzystać z systemu bankowości elektronicznej oferowanej pod marką PKO Inteligo (ponad 2,3 miliona użytkowników). PKO BP jest niekwestionowanym liderem bankowości detalicznej na polskim rynku, obsługuje ponad 8 milionów klientów indywidualnych, którzy posiadają w banku 6,2 miliona rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. Zajmuje także pierwsze miejsce pod względem liczby wydanych kart (blisko 7,2 miliona). PKO Bank Polski jest również ważnym partnerem polskiego biznesu, współpracując zarówno z małymi i średnimi przedsiębiorstwami jak i największymi korporacjami. Ma także znaczący udział w rynku usług oferowanych gminom, powiatom i województwom i jest największym organizatorem emisji obligacji komunalnych.
Grupa PKO Banku Polskiego, poza działalnością ściśle bankową, zajmuje się także sprzedażą wyspecjalizowanych produktów finansowych, takich jak: fundusze emerytalne, leasingowe, jednostki funduszy inwestycyjnych czy elektroniczne usługi płatnicze.