18 lutego w siedzibie Agory odbędzie się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”, którego tematem będzie: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansować Polaków?”.
Podczas seminarium zaproszeni specjaliści dyskutować będą o tym, w jaki sposób media, PRowcy i instytucje finansowe mogą pomóc społeczeństwu w przetrwaniu kryzysu, czy kryzys wymusi rewolucję informacyjną, czego można się spodziewać przy ograniczanych budżetach na komunikację oraz zastanowią się, czy i w jaki sposób wzrośnie rola nowych narzędzi komunikacyjnych.
W trakcie spotkania odbędą się również dwa panele dyskusyjne: „Czy kryzys będzie lekarstwem na brak wiedzy ekonomicznej Polaków?” oraz „Jak budować wizerunek instytucji finansowej, jako instytucji zaufania publicznego w czasach kryzysu?”.
W spotkaniu udział wezmą m.in.:
– Przemysław Barbrich, Związek Banków Polskich
– Krzysztof Barembruch, Związek Firm Doradztwa Finansowego
– Sebastian Bykowski, Press-Service Monitoring Mediów
– Dorota Juszczak-Wiśniewska, SWPS, Delta Training
– Sebastian Kopiej, Sfera Group
– Katarzyna Przewuska, Euro RSCG Sensors
– Maciej Samcik, Gazeta Wyborcza
– Justyna Szafraniec, Finamo SA
– Łukasz Szymański, Ideo
– Tomasz Trabuć, Provident
Gościem specjalnym będzie Marcin Roszkowski – Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji NBP.
Spotkanie odbędzie się 18 lutego w godz. 10.00 – 14.30, w siedzibie Agory, ul. Czerska 8/10. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.rewolucjawfinansach.pl
Udział w seminarium jest bezpłatny.
Kontynuacją części formalnej będzie wieczorne spotkanie w warszawskim klubie Level ( ul. Chmielna 9a), które rozpocznie się o godz. 19.00. Gośćmi specjalnymi będą: Piotr Lemberg z BOŚ Bank oraz Marcin Krasoń, analityk Open Finance.
Program spotkania, formularz zgłoszeniowy oraz szczegóły dotyczące uczestników są dostępne na stronie www.rewolucjawfinansach.pl
Organizatorami spotkania są: Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie odbywa się pod patronatem Fundacji InternetPR, przy współpracy z Talking Heads PR.
Źródło: PR News