Po półtorarocznej przerwie Polbank wraca z nową kampanią skierowaną do firm i promuje linię kredytową dla Małych Przedsiębiorców. Akcja ma komunikować, że kredyt w Polbanku jest elastyczny i można go dostosowywać do potrzeb i możliwości firmy.
Kampania promocyjna linii kredytowej dla Małych Przedsiębiorstw w mediach rozpoczęła się 22 stycznia 2009 r. i bazuje na reklamie telewizyjnej. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w największych stacjach (m.in. TVP, TVN czy Polsat). Reklamy Polbanku pojawią się również w radiu, prasie ogólnopolskiej oraz internecie.
W reklamie w obrazowy sposób przedstawiono korzyść, jaką oferujemy przedsiębiorcom w ramach elastycznej linii kredytowej. Wielu właścicieli małych firm chciałoby wziąć kredyt, ale ze względu na zmienność osiąganych przez przedsiębiorstwo dochodów nie decyduje się na taki krok. Dlatego w Polbanku proponujemy małym firmom raty, które dostosują się do ich możliwości – będą mniejsze lub większe – mówi Małgorzata Nycz, p.o. dyrektora departamentu marketingu w Polbank EFG.
Przewagą Elastycznej linii kredytowej nad standardowym kredytem obrotowym jest ponadto możliwość obniżenia wysokości rat w okresach mniejszych przychodów oraz ich podwyższenia np. w sezonie, gdy firma generuje nadwyżki finansowe. Oferta Polbanku przeznaczona jest dla małych firm – także tych, które prowadzą podatkową książkę przychodów i rozchodów. Aby skorzystać z linii kredytowej dla Małych Przedsiębiorców należy prowadzić firmę od minimum dwóch lat.
Przy okazji kampanii promującej kredyty dla przedsiębiorców Polbank EFG przypomina także, że w 2009 roku został uznany przez miesięcznik Forbes za najlepszy bank dla firm. Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem: http://www.dailymotion.pl/video/xby7ft_polbank-elastyczna-linia-kredytowa
Źródło: Polbank EFG