W nowej kampanii emFinanse motywami przewodnimi są czerwony beret oraz banknot 50-złotowy. Zastosowano je na wszystkich materiałach promocyjnych oraz na foliach reklamowych wiszących w witrynach oddziałów. – Wszędzie dominują kolory firmowe, co jest zgodne z nasza strategią wizualizacyjną – podkreśla Aneta Kosior z emFinanse.
Oprócz materiałów BTL w tym ulotek i folii firma postawiła również na ulotkarzy, którzy ubrani w koszulki firmowe oraz charakterystyczne berety na głowach rozdają ulotki w pobliżu oddziałów oraz zachęcają przechodniów do wejścia. – Ubranie, a zwłaszcza czerwone nakrycie głowy sprawia, że osoby są łatwo rozpoznawalne, a przechodnie już zaczynają ich kojarzyć – mówi Aneta Kosior.
Promocja zaplanowana została w pięciu miastach: Łodzi, Wrocławiu, Gdyni, Bydgoszczy oraz w Wałbrzychu. – Od momentu jej rozpoczęcia zauważyliśmy wzrost sprzedaży kredytów gotówkowych – mówi Aneta Kosior. – Świadczy to o tym, że pomysł był strzałem w dziesiątkę.
Kampania emFinanse to już kolejne przedsięwzięcie firmy w tym roku. Pierwsze z nich wywołało żywą reakcję, bowiem wówczas motywem przewodnim był fresk z Kaplicy Sykstyńskiej „Stworzenie Adama”. – Naszymi akcjami chcemy przełamać stereotypy – mówi Aneta Kosior. – Ich celem jest wzbudzenie zainteresowania i przyciągnięcie uwagi przechodniów. Klienci w zdecydowanej większości są już znudzeni tradycyjnymi reklamami. Szukają czegoś nowego, ciekawych pomysłów i rozwiązań, doceniają humor, alegorie i subtelne aluzje. To wszystko staramy się im zapewnić.
Twórcą kreacji kampanii „Kasa o rzut beretem” jest agencja reklamowa „Made in Łódź”.