epay Polska poinformowała, że weźmie udział w „Prepaid Cards & E-Money CEE Conference and Expo”, która odbędzie się w Warszawie. Prezentacja firmy epay związana z rozwiązaniami z zakresu produktów przedpłaconych „Leveraging Reload Power In Stored Value Products”, odbędzie się we wtorek, 15 września o godzinie 15:30.
Po raz pierwszy w Polsce ekspert epay zaprezentuje przykłady wdrożeń nowych produktów i usług wprowadzonych na polski rynek. Do portfolio firmy włączone zostały karty podarunkowe – instrument przepłacony na okaziciela, który jest ekwiwalentem wobec bonów towarowych, a także usługi doładowań Warszawskiej Karty Miejskiej, która jest nośnikiem biletów i doładowań parkingowych. W trakcie prezentacji prowadzonej przez eksperta epay zaprezentowane zostaną także zagadnienia związane z efektywnym doładowaniem produktów przedpłaconych, a także korzyściami dla konsumentów oraz punktów sprzedaży doładowań.
„Udział w konferencji pozwoli nam zaprezentować wiedzę i doświadczenie epay z zakresu produktów i usług związanych z płatnościami elektronicznymi. Polska jest jednym z kluczowych rynków pod względem rozwoju produktów przedpłaconych oraz usług doładowań – od bankowości, poprzez usługi telekomunikacyjne i sprzedaż detaliczną, aż po opłaty transportowe czy też segment mobilnych i wirtualnych płatności” – komentuje Dawid Kulbicki, Product Development Manager epay Polska, który reprezentować będzie firmę
na konferencji.
Prepaid cards and E-money CEE to pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej konferencja poświęcona rynkowi produktów przedpłaconych oraz instrumentów pieniądza elektronicznego. Jako jeden z wiodących w Polsce dystrybutorów produktów i usług związanych z doładowaniami elektronicznymi, epay zaprezentuje m.in. rozwiązania związane z zasileniem Warszawskiej Karty Miejskiej.
„Na przykładzie dystrybucji nowych produktów – takich jak np. zasilenia Warszawskiej Karty Miejskiej – postaramy się wskazać, jaką rolę odgrywają dla klienta dostępność, prostota i natychmiastowość doładowania. Przyjazny system sprzedaży zasileń powinien spełniać zarówno wymagania klientów, jak i punktów dystrybucji. Dlatego mocną stroną epay jest zarówno możliwość sprzedaży doładowań poprzez sieć terminali elektronicznych, jak i opcja zakupu zasileń produktów przedpłaconych bezpośrednio w kasie punktów handlowych”
– podkreśla Dawid Kulbicki.
Dodatkowe informacje nt. prezentacji epay w trakcie konferencji „Prepaid Cards & E-Money CEE Conference” dostępne są na stronie www.prepaid-conference.com/cee/programme-day-1.
epay Polska – spółka należąca do Euronet Worldwide, Inc. (NASDAQ: EEFT), jest wiodącym dystrybutorem usług doładowań kont telefonów komórkowych w Polsce. Oferuje szerokie portfolio produktów i usług w zakresie płatności finansowych, takich jak płatności kartą, karty przedpłacone i podarunkowe, płatność rachunków, opłaty transportowe. Firma dysponuje siecią ponad 14 000 terminali POS w ponad 9 000 lokalizacjach.
Źródło: epay