PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeEra Blika – rusza nowa kampania marki
Polski Standard Płatności

Polski Standard Płatności

Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe, a wkrótce także Credit Agricole oraz Raiffeisen Banku.

Era Blika – rusza nowa kampania marki

Informacje 15.03.2024 (13:01) informacja prasowa
Bankowość mobilnaMarketing Polski Standard Płatności

Miliony użytkowników codziennie płacą BLIKIEM, realizując transakcje szybko, wygodnie i bezpiecznie. Od uruchomienia systemu w 2015 roku, rynek bezgotówkowy i zwyczaje płatnicze Polaków uległy znacznej zmianie, co wywołało podział na czasy przed i w Erze BLIKA. Dlatego w najnowszej kampanii, marka pokazuje różnice między tymi okresami. W humorystycznych spotach reklamowych ukazana została transformacja w realizowaniu płatności – od skomplikowanych, często niewygodnych metod do prostego i intuicyjnego rozwiązania, jakim jest BLIK. To kolejna kampania marki, która została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na polski język migowy.

fot. Shutterstock

Żyjemy w Erze BLIKA

Najnowsza kampania przedstawia, jak to z płatnościami bywało zanim pojawił się BLIK i nastała jego era, w której miliony użytkowników mogą rozliczać się nowocześnie i bezpiecznie. Spoty kreatywnie nawiązują do prehistorii podkreślając różnice między płatnościami kiedyś a dziś. Realizowanie transakcji jest obecnie bardziej intuicyjne i dostępne w każdej sytuacji. W głównych rolach występują aktorzy – Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka, którzy pokazują widzom czasy przed Erą BLIKA. W ramach nowego formatu kreatywnego podkreślone zostały zalety metody i przedstawiono korzyści życia w Erze BLIKA, w której kupujący mogą intuicyjnie i prosto się rozliczać. Ta wygodna forma realizacji transakcji na zawsze zmieniła ich zwyczaje płatnicze i połączyła ich w Generację BLIKA.

Kim jest Generacja BLIKA?

BLIK dzięki swoim funkcjom skupił wokół siebie społeczność ludzi, którzy aktywnie z niego korzystają i kierują się podobnymi wartościami. Wszyscy razem, bez względu na m.in. zainteresowania czy zawód, tworzą i kształtują Generację BLIKA, z której na koniec 2023 roku korzystało już prawie 16 mln aktywnych użytkowników.

– BLIK to metoda płatności, która przyciąga ludzi z najróżniejszych grup, którzy w podobny sposób patrzą na świat. Chcą robić rzeczy po swojemu i szukają rozwiązań, aby żyć bardziej. Tak powstała Generacja BLIKA, do której należą wszystkie osoby bez względu na metrykę, zainteresowania, miejsce zamieszkania czy poziom sprawności. Korzyści, które oferuje BLIK łączą ich i pozwalają żyć w erze nowoczesnych płatności, Erze BLIKA. Właśnie to chcieliśmy pokazać w najnowszej kampanii. Skupiliśmy się na zaletach metody, podkreślając wszechstronność jej zastosowań, i to jak zmieniła sposób realizowania transakcji – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Spoty reklamowe w zabawny sposób przedstawiają komplikacje i złożoność procesu transakcji przed Erą BLIKA oraz obecnie, kiedy płacenie jest komfortowe, błyskawiczne i nowoczesne. Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry.

–  Kiedyś płatności były nie lada wyzwaniem, trzeba było nosić gotówkę, pamiętać o karcie, zapisywać numer konta bankowego. Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę z marką BLIK w 2015 roku, już wtedy, byliśmy pewni, że przyszedł czas na zmiany. Jak się okazało, w bardzo krótkim czasie, BLIK stał się najsilniejszą marką na polskim rynku płatności. Bez niego ciężko obecnie wyobrazić sobie, choćby zakupy w internecie czy szybkie rozliczanie. Wraz z BLIKIEM nastała nowa era. Era płatności dla ludzi sprytnych i otwartych na nowości ułatwiające codzienne życie. Do niej właśnie odwołujemy się w najnowszej kampanii, która jest pierwsza odsłoną nowego formatu kreatywnego. W kreacjach w charakterystyczny dla marki, lekki i humorystyczny sposób, przypominamy, jak kiedyś kłopotliwe były płatności, podkreślając pozytywną zmianę jakiej dokonał BLIK – mówi Michał Tyburcy, business director w Change Serviceplan.

Dodatkowo, BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty marki zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

Spoty można obejrzeć pod poniższymi linkami:

30″ BLIK zbliżeniowy: https://youtu.be/b7n29rBaPAE

15″ BLIK zbliżeniowy: https://youtu.be/Ycx5FGBJvOk

15″ BLIK w e-commerce: https://youtu.be/MaSIFyFqNeA

15″ Przelew na telefon BLIK: https://youtu.be/Ish1cJZsFxI

Źródło: Polski Standard Płatności

2024-03-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców