Celem kampanii jest sprzedaż jak największej ilości lokat subskrybowanych w okresie promocyjnym oraz umocnienie pozycji banku jako lidera na rynku depozytów dla klientów indywidualnych. Grupą docelową kampanii są zarówno dotychczasowi klienci banku, jak i klienci innych banków zainteresowani produktami oszczędnościowymi.
Koncept kreatywny, przygotowany przez PZL oraz koncept promocji opracowany przez Euro RSCG 4D jest kontynuacją propozycji zaproponowanej przez konsorcjum w 2004 roku.
Mechanika promocji dla poszczególnych lokat oraz kreacja związana jest każdorazowo z wybranym państwem europejskim. Tym razem wybranym regionem europejskim jest Bawaria. Mechanika promocji oparta jest na konkursie, którego nagrodami są: samochód BMW 116i (nagroda główna) oraz wycieczki zagraniczne.
Promocja komunikowana jest w radiu ogólnopolskim (Radio Zet, Trójka), prasie oraz w Oddziałach PKO Banku Polskiego i potrwa przez kwiecień i maj 2005.