Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową linię makaronów Lubelli dla dzieci.
Kampania „Makaron dziecięcy” składa się ze spotu telewizyjnego i bilboardu sponsorskiego. Pomysł kreatywny reklam telewizyjnych opiera się na przedstawieniu apetycznego makaronu wraz z jego bajkowym odpowiednikiem w postaci fragmentu kreskówkowego filmu, wykorzystanego przy współpracy i za zgodą Warner Bross. Makaron w kształtach bohaterów bajek Lonney Tunes symbolizuje min.: kota Sylwestra, kanarka Tweetego, królika Bugsa.
Celami kampanii są obok poinformowania konsumentów o nowym rodzaju makaronu, konsekwentne budowanie wizerunku marki najwyższej jakości oraz budowanie innowacyjnego charakteru marki.
Kampania rozpoczęła się 22. października i jest skierowana do matek i dzieci w wieku od 4 do 12 lat.
15.sekundowy spot emitowany będzie w Polsacie, TVP, Fox KIDS, Cartoon Network i Minimaxie. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative Media.