Kampania będzie komunikowana do końca lipca w prasie ogólnopolskiej, (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), Claudia, Avanti, Playboy, Voyage tygodnikach opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Wysokie Obcasy) oraz dwutygodnikach (Viva) i miesięcznikach Claudia, Avanti, Playboy, Voyage). Kampania skierowana jest przede wszystkim do posiadaczy kart kredytowych w innych bankach:
– Nie będących klientami ING Banku Śląskiego oraz będących Klientami ING Banku Śląskiego.
Oprocentowanie kart kredytowych w ING Banku Śląskim jest dużo mniejsze w porównaniu z kartami w innych bankach. Różnica, nawet dwukrotna, jest powalająca… Dlatego oferta ING Banku Śląskiego kładzie konkurencję na łopatki. Informacja ta została zobrazowana zdjęciem przedstawiającym przewracające się karty. Proste i jak wymowne…
Dodatkowo zaplanowana jest reklama outdoorowa: billboardy na terenie Warszawy oraz ustawianie się pod centrami biurowymi skuterów z nośnikami City light (kierowcy skuterów będą puszczać z głośników spot oraz rozdawać ulotki). Do Klientów ING Banku Śląskiego zostanie wysłany mailing, a po tygodniu rozpocznie się akcja telemarketingowa. Natomiast w oddziałach Banku będą eksponowane materiały POS.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Pan Western Media.
————————————-
Karty kredytowe ING Banku Śląskiego posiadają jedno z najniższych oprocentowań w kraju (17%) i nie jest to promocyjna oferta. ING Bank Śląski proponuje potencjalnym klientom zamianę bez większych formalności ich dotychczasowej karty na nową – kartę ING Banku Śląskiego – z zachowaniem takiego samego limitu. Zamiana odbywa się na atrakcyjnych warunkach: niskie oprocentowanie, 0 zł za wydanie karty, bezpłatny zakres ubezpieczeń, a dodatkowo upominek (elegancki długopis Cerruti).