Celem rozpoczynającej się właśnie nowej kampanii Peugeot przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw jest zakomunikowanie wyjątkowej oferty cenowej na samochody wyprodukowane w 2004 roku. Pożądanym efektem kampanii ma być zainteresowanie ofertą, zwiększenie ruchu w salonach, a przede wszystkim większa sprzedaż samochodów.
Kampania telewizyjna opiera się na adaptacji nowego filmu Peugeot, do którego powstała pięciosekundowa animacja. Przestrzenne cyfry spadają i kładą się na płaszczyźnie. „Teraz ceny leżą” podsumowuje lektor. Reklama radiowa ma formę rymowanego wierszyka, który w przewrotny i żartobliwy sposób mówi o „wykańczaniu” cen.
Kampania reklamowa prowadzona jest także w prasie ogólnopolskiej i lokalnej.
W ogólnopolskiej kampanii prasowej będzie wykorzystany projekt przedstawiający leżące dookoła modelu Peugeota przestrzenne kolorowe cyferki.Ceny są tak niskie, że aż „leżą”. Ogłoszenia dealerskie zawierają ten sam komunikat reklamowy. Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.
Kampania potrwa do 23 stycznia. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Media Direction OMD.