Tomasz Głodowski
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Oddziału Inbank w Polsce
Tomasz Głodowski od 2000 roku związany jest z rynkiem finansów, ubezpieczeń i bankowości.
Doświadczenie zdobywał w Banku BPH oraz Millenium, gdzie uczestniczył w tworzeniu i rozwijaniu oferty kredytowej. Realizował projekty rozwojowe, kierując zespołami marketingu lub online marketingu w Deutsche Bank, Nordea Life & Pensions Poland oraz PKO Ubezpieczenia, gdzie był również odpowiedzialny za strategie marketingowe.
Prowadził i uczestniczył w projektach związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowych marek finansowych – dbKredyt Deutsche Bank, PKO Ubezpieczenia oraz Inbank. Pracował nad kluczowymi dla finansów obszarami, takimi jak: wielokanałowa dystrybucja oraz sprzedaż online produktów ubezpieczeniowych i bankowych.
Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na kierunku Handel i Marketing, a następnie Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunku Menadżer Marketingu.
Wolny czas najchętniej spędza na rowerze lub nartach. Interesuje się twórczością Roberta Kirkmana, Grzegorza Rosińskiego oraz polską ilustracją. Jest żonaty, ma dwoje dzieci.